تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی God of War ده میلیون نسخه فروش کرد

بازی God of War توانسته است 10 میلیون فروش داشته باشدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان God Of War یکی از عناوین انحصاری بسیار محبوب کنسول پلی استیشن است که در سبک اکشن و سوم شخص ساخته شده است. آخرین نسخه از عنوان مذکور سال گذشته برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد که با توجه به سابقه بسیار خوبی که این عنوان داشت توانست با استقبال بالای گیمر‌ها مواجه شود.

شرکت سونی به تازگی در همایشی که با هدف انتشار آمار فروش برخی عناوین و همچنین کاربران فعال خود برگذار کرده بود از عنوان God Of War نیز صحبت کرد. شرکت سونی اعلام کرد عنوان God Of War از ماه آوریل سال گذشته تاکنون توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نسخه در کل دنیا فروش کند. شرکت سونی با عناوین انحصاری خود توانسته است سود بسیار خوبی کند که این سود اصلا با کنسول نسل قبلی سونی قبل مقایسه نیست. این عنوان بر خلاف نسخه‌های از خشونت بسیار بالایی بر خوردار نیست.

بازی God of War توانسته است 10 میلیون فروش داشته باشد

داستان بازی درباره پیدا کردن خاکستر همسر کریتوس بوده که در محلی پخش شده است. در این عنوان پسر کریتوس نیز همراه اوست و گیمر علاوه بر مبارزه باید حواسش به فرزند کریتوس نیز باشد تا خطری او را تهدید نکند. در جریان داستان بارها درگیری‌های لفظی بین شخصیت اصلی داستان و فرزندش رخ می‌دهد که پس از هربار درگیری رابطه این دو نفر نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری سونی برای ساخت فیلم یا انیمیشن بازی‌های خود

آمار فروش عنوان مذکور بسیار عجیب است چرا که آخرین آمار فروش عنوان God Of War اعلام می‌کرد این عنوان فروش ۵ میلیون نسخه‌ای داشته است که با جدیدترین خبر منتشر شده از سوی شرکت سونی اعلام شد این مقدار دو برابر شده است.با انتشار این خبر از سوی سونی اعلام شد، عنوان God Of War هم به جمع عناوین ۱۰ میلیونی Last of Us Remastered و Uncharted 4 پیوسته است.

انتهای پیام/ 

فروش شگفت‌انگیز بازی God Of War



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی God of War ده میلیون نسخه فروش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..