تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول

بازار امروز خرید و فروش خودرو شاهد روند کاهشی قیمت خودرو‌های داخلی بوده است و همین امر عاملی شده معاملات در بازار خودرو کاهش پیدا کند.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: بازار امروز خرید و فروش خودرو شاهد روند کاهشی قیمت خودرو‌های داخلی بوده است و همین امر عاملی شده معاملات در بازار خودرو کاهش پیدا کند.

کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول
در حال حاضر قیمت پژوپارس با قیمت ۱۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، استپ‌وی با قیمت ۲۱۵ هزار تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و H۳۰ با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ به‌شرح زیر است:

کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..