تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵ سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی

فردا اولین اکران عمومی عصای خودایستا در پالادیوم؛

روز‌های پنج شنبه و جمعه دوم و سوم خرداد ماه سال جاری، اولین اکران عمومی از عصا‌های خودایستا در اندازه بسیار بزرگ در مرکز خرید پالادیوم شهر تهران برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵ سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی

به گزارش شمانیوز به نقل از  روابط عمومی بیمه سرمد، بازدید برای عموم آزاد است و بازدیدکنندگان با گرفتن عکس یا فیلم سلفی از خود و عصا‌های خودایستا و انتشار آن در صفحه شخصی اینستاگرام خود با درج هشتگ‌های #این_عصا_نمی‌افتد، #تکیه‌گاه_مطمئن و #بیمه_سرمد، می‌توانند شانس خود را در قرعه کشی این شرکت با جوایز ۵ سکه تمام بهار آزادی امتحان کنند.


بر اساس این گزارش، عصا‌های خودایستا به عنوان نماد تبلیغاتی بیمه سرمد در ۵ هفته و در ۵ مرکز تجاری مختلف در پایتخت، به اکران عمومی در خواهد آمد و برای هر یک از مراکز تجاری، یک سکه تمام بهار آزادی به برنده خوش شانس، تقدیم خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵ سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..