تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سکه 240 تومان در اول خرداد افزایش یافت

کشتی‌آرای اظهار داشت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش ۲۴۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایلنا : محمد کشتی‌آرای؛ در مورد آخرین وضعیت بازار ارز گفت: تا دیروز و ساعت ۲ بعد از ظهر شاهد روند کاهشی در بازار بودیم، اما از این ساعت به بعد در اثر تشکیل تقاضا در بازار ارز، نرخ ارز روند افزایشی به خود گرفت و بر قیمت سکه نیز تاثیرگذار بود. بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش ۲۴۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه 240 تومان در اول خرداد افزایش یافت


وی با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه‌های گرمی ۹۹۵ هزار تومان است. همچنین هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۴۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سکه 240 تومان در اول خرداد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..