تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اما واتسون و شکوفایی باشکوه‌اش

برترین ها: اما واتسون زمانی که تنها ۱۱ سال بیشتر نداشت پیشنهاد بازی در نقش هرمیون گرنجر (Hermione Jean Granger)، را دریافت کرد و با قبول این پیشنهاد از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱ در تمامی فیلم‌های هری پاتر ایفای نقش کرد. موفقیت چشمگیر مجموعه فیلم‌های هری پاتر، محبوبیت زیادی برای، اما واتسون به‌دنبال داشت و او که در آن زمان دختربچه‌ای بیشتر نبود به شهرت جهانی رسید. این موفقیت ثروت زیادی نیز برای، اما واتسون به‌دنبال داشت و ثروت خالص او نزدیک به ۸۰ میلیون دلار برآورد شده است.

خوشبختانه پس از پایان مجموعه فیلم‌های هری پاتر، چراغ موفقیت و محبوبیت، اما واتسون خاموش نشد و دختربچه کم سن و سال دنیای هری پاتر به زنی زیبارو و جذاب تبدیل شد که هواداران زیادی دارد. او در طول ساخت نسخه‌های مختلف هری پاتر دائم در حال شکوفایی بود و به همین دلیل نیز قصد داریم با هم نگاهی به مسیر شکوفایی و موفقیت، اما واتسون داشته باشیم.

نقشی که همه‌چیز را دگرگون کرد

اما واتسون نیز همانند بسیاری دیگر از بچه‌ها از دوران کودکی سودای هنرپیشگی در سر داشت و می‌خواست وقتی که بزرگ شد، هنرپیشه شود. به همین منظور اِما در مدرسه در نمایشنامه‌های مختلفی بازی می‌کرد و همین امر باعث شد تا نهایتاً بخت با او یار شود و پیشنهاد بازی در یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سینمایی دنیا را به دست بیاورد. این پیشنهاد دقیقاً در سال ۲۰۰۱ با اِما مطرح شد و نقش جادوگر کوچک و بامزه‌ای با نام هرمیون گرنجر از دنیای هری پاتر به، اما واتسون محول شد. او در فیلم «هری پاتر و سنگ جادوگر» در کنار چند بچه دیگر بازی کرد و تمامی آن‌ها به موفقیت‌های جهانی رسیدند.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

موفقیت، مشکلات زیادی را نیز برای، اما واتسون به‌دنبال داشت و او به کودک سرشناس و پولداری تبدیل شده بود که باید مدرسه می‌رفت و کار‌های معمولی روزانه‌اش را انجام می‌داد. اما واتسون بعد‌ها در مصاحبه‌ای با بی. بی. سی زندگی‌اش را در سال ۲۰۰۲ به این‌گونه توصیف می‌کند که حضور در اولین نسخه از فیلم هری پاتر شهرت زیادی را برای او به دنبال داشت و او یک سال بعد از این موفقیت در مدرسه‌ای بزرگ مشغول تحصیل بود که تمامی دانش‌آموزان و معلم‌ها او را می‌شناختند. این قضیه باعث شده بود بعضی از شاگرد‌ها رفتار نامناسبی با او داشته باشند. البته شاگرد‌های زیادی نیز طرفدار فیلم‌های هری پاتر بودند و، اما واتسون را حسابی دوست داشتند. او مدعی شد اجازه نمی‌داد شهرت جلوی ایجاد رابطه دوستانه با رفقایش را بگیرد و از همان دوران کودکی رابطه‌ای نزدیک به دوستانش برقرار کرده است.

او در این صحبت‌ها ادامه می‌دهد که دوستانش سوا‌ل‌های زیادی در خصوص داستان هری پاتر از او می‌پرسیدند و او نیز با اشتیاق به این پرسش‌ها پاسخ می‌داد. او در دوران مدرسه در کنار درس و تحصیل در فعالیت‌های اجتماعی نیز شرکت می‌کرد و ورزش‌هایی مانند هاکی را انجام می‌داد.

موفقیت اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های هری پاتر باعث شد تا، اما واتسون در کنار تحصیل، فراگیری بازیگری را نیز به کارهایش اضافه کند و با تمرین‌های زیاد توانست خودش را به عنوان بازیگری موفق به هواداران هری پاتر ثابت کند. از قرار معلوم صحنه دشواری در فیلم «هری پاتر و تالار اسرار وجود داشت که محک خوبی برای بازیگری، اما واتسون بود و این هنرپیشه موفق پس از اجرای این صحنه از اینکه توانایی‌اش در بازی صحنه‌های دشوار به آزمایش گذاشته شده بود اظهار خوشحالی کرد. با این حساب می‌توان گفت نقش هرمیون گرنجر، نقشی بود که همه‌چیز را در زندگی، اما واتسون دگرگون کرد و او ر به هنرپیشه‌ای موفق تبدیل نمود.

اما واتسون و جادوگری بامزه و زیبا در داستان هری پاتر

اگر از طرفداران دو آتشه هری پاتر باشید و در کنار فیلم‌ها، کتاب‌های این مجموعه را خوانده باشید حتماً به خوبی در جریان هستید که شخصیت هرمیون گرنجر در کتاب‌ها و همچنین فیلم‌ها ساختاری پیچیده و چندلایه داشت و به همین دلیل نیز، اما واتسون پس از حضور در اولین نسخه از فیلم هری پاتر، در نسخه‌های بعدی این فیلم شناخت بیشتری نسبت به شخصیت هرمیون گرنجر پیدا کرد و توانایی بازیگری‌اش را نیز افزایش داد. در همین راستا اِما زمانی که ۱۴ سال داشت برای بازی در سومین فیلم از مجموعه هری پاتر مصاحبه‌ای با آی. جی. ان ترتیب داد و مدعی شد امیدوار است جانب انصاف را در حق شخصیت هرمیون گرنجر انجام داده باشد و از آنجایی که کتاب‌های هری پاتر بهترین کتابی است که تاکنون اِما خوانده و هرمیون در سومین نسخه فیلم‌های این کتاب، نقش مهمی ایفا می‌کرد، تلاش زیادی به خرج داد تا نقش هرمیون را به بهترین نحو ممکن بازی کند.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

به‌رغم اینکه اِما واتسون در زمان اجرای سومین نسخه از فیلم‌های هری پاتر سن و سال زیادی نداشت، رفتار او در صحنه فیلم‌برداری همانند بزگسالان بود و از اینکه تماشاچیان و عوامل سازنده هری پاتر او را باور کرده‌اند و به وی این فرصت را داده‌اند تا نقش هرمیون را بازی کند، بسیار قدردان است. او اعتراف می‌کند شانس زیادی برای دریافت پیشنهاد بازی در نقش هرمیون داشته و حتی در خوابش نیز نمی‌دیده که روزی به آرزویش برسد و بازیگر موفقی شود.

اِما واتسون با‌شخصیت هرمیون گرنجر بزرگ شده است

همان‌گونه که برای شما گفتیم، اما واتسون هنوز معنای شهرت را واقعاً درست درک نمی‌کرد که به شهرت جهانی رسید و به همین دلیل نیز نتوانست آنگونه که باید و شاید با شهرت کنار بیاید. به همین دلیل ترجیح داد به جای اینکه اجازه دهد شهرت جلوی پیشرفت او را بگیرد، به درس و مشق‌اش ادامه داد و همزمان در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و بازی در فیلم‌های هری پاتر را نیز دنبال نمود.

آشنایی، اما واتسون با‌شخصیت هرمیون گرنجر در سن و سال کودکی باعث شد تا اِما واتسون در این شخصیت غرق شود و به همین مناسبت نیز در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ انجام داده بود مدعی شد به اندازه‌ای با‌شخصیت هرمیون گرنجر خو گرفته که دیگر در حین فیلمبرداری نیاز نیست نقش او را بازی کند و از آنجایی که با هرمیون بزرگ شده بود، هرمیون گرنجر را با چشم بسته نیز بازی می‌کرد.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

به‌همان ترتیب که سن و سال اِما واتسون افزایش پیدا کرد، به همان ترتیب نیز رابطه او با‌شخصیت هرمیون پیچیده‌تر شد و اِما به این فکر افتاد تا شخصیت هرمیون را بیشتر به چالش بکشد. این رویکرد در فیلم‌های هری پاتر نیز کاملاً مشخص است و اگر به فیلم‌های اخیر این مجموعه نگاهی داشته باشید متوجه بحث‌ها و اختلاف نظر‌های هری، ران و هرمیون خواهید شد که این موارد از پختگی و آمادگی بیشتر هنرپیشه‌ها برای به چالش کشیدن شخصیت‌های دنیای هری پاتر حکایت داشت.

پایگاه خبری آی. جی. ان در این زمینه گزارشی منتشر کرد و مدعی شد مایک نیووِل (Mike Newell)، کارگردان چهارمین قسمت فیلم‌های هری پاتر، دست، اما واتسون را برای بازی در نقش هرمیون بیشتر باز گذاشت و با اِما واتسون رفتاری همانند یک هنرپیشه حرفه‌ای داشت. واتسون نیز نه تنها مسئولیت زیادی برای نقش هرمیون قائل بود بلکه اهمیت زیادی به تحصیلاتش می‌داد و جالب است بدانید در سال ۲۰۰۶ و زمان فیلم‌برداری پنجمین نسخه از فیلم‌های هری پاتر، واتسون توانست در مدرسه نیز شاگرد اول شود.

واتسون به الگویی برای دختران هم سن و سالش تبدیل شد

اِما واتسون تمام مشخصه‌های یک الگوی تمام‌عیار را برای دختران هم سن سال خودش داشت و به همین دلیل نیز به الگوی شماره یک دختران نوجوان تبدیل شد. پایگاه خبری پیپل (People)، در این زمینه در سال ۲۰۰۷ گزارش جالبی نوشت و مدعی شد به‌رغم اینکه بیشتر نوجوان‌های سلبریتی از شعور و ذکاوت چندانی برخوردار نیستند، اما واتسون دختری با کمالات است و به همین دلیل نیز هواداران او را به الگوی خود تبدیل کرده‌اند.

اما واتسون طرفدار حقوق زنان است و شدیداً باور دارد که هر کسی باید روی پای خودش بایستد و موفقیت زن و مرد نمی‌شناسد. هرمیون دنیای سینما که متوجه شهرت و آوازه‌اش شده بود برخلاف دیگر هنرپیشه‌های جوان هالیوودی زندگی بی‌سروصدایی را در پیش گرفت و تاجایی که توانست از حاشیه‌ها دوری کرد. او پس از پایان مجموعه فیلم‌های هری پاتر، ترجیح داد تا برای مدتی از سینما دوری نماید و تحصیلات را به اولویت اول زندگی‌اش تبدیل کند. واستون در مصاحبه‌ای گفت که هواداران دائماً می‌خواهند او در فیلم‌های بیشتری بازی کند، اما به باور وی، وقت برای هنرپیشگی زیاد است و فعلاً باید به افزایش مهارت‌هایش فکر کند. او تأکید می‌کند برای بازی در فیلم‌های هری پاتر به اندازه‌ای پول بدست آورده که تا آخر عمرش نیازی به کار ندارد و همین امر او را بی‌انگیزه می‌کند. به همین دلیل معتقد است فراگیری و آموزش به او انگیزه می‌دهد و وی را به سمت پیشرفت‌های بیشتر سوق می‌دهد.

اما واتسون افق‌های فکرش‌اش را گسترش می‌دهد

در سال ۲۰۰۸، اما واتسون بزرگ شد و به ۱۸ سالگی رسید، در آن زمان دختربچه‌ای که در اولین فیلم هری پاتر بازی کرده بود به دختری جوان و زیبارو تبدیل شد که آینده‌ای بسیار روشن را در پیش‌رو داشت. به همین دلیل در کنار هنرپیشگی، موقعیت‌های شغلی دیگری نیز پیش‌روی، اما واتسون قرار گرفت که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها قرارداد برند آرایشی شنل با، اما واتسون بود، این قرارداد با مبلغ ۶ میلیون دلار، اما واتسون را به مدت دوسال به تبلیغ عطر کوکو مادمازل (Coco Mademoiselle) موظف کرد.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

اما واتسون در کنار موفقیت در دنیای مد و پوشاک، هنوز هم دختر درس‌خوانی بود و در سال ۲۰۰۸ در صفحه وب‌سایت اما، نمره‌های درخشان او از رشته‌های جغرافی، ادبیات انگلیسی و هنر را شاهد بودیم. این موارد باعث شد تا واستون افق‌های فکری‌اش را گسترش دهد و دورنمایی روشن از زندگی را تصور کند.

اما واتسون و اصرار به زندگی معمولی.

اما واتسون در جوانی شهرتی جهانی بدست آورده بود و در دانشگاه نیز نه تنها دختر مشهوری بود، بلکه نمره‌های عالی او باعث شده بود تا به‌عنوان یکی از دانشجویان درس‌خوان و موفق در میان دیگر دانشجویان و استادان تبدیل شود. او که زاده انگستان است در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که برای ادامه تحصیل در دانشگاه براون (Brown University)، راهی لس‌آنجلس آمریکا خواهد شد.

در نتیجه پس از مدتی، اما واتسون اسباب و اثاثیه‌اش را به آمریکا منتقل کرد و مقیم لس آنجلس شد. جالب اینجاست که، اما به‌عنوان یک سلبریتی به‌جای اینکه خودش را از دیگر دانشجو‌ها دور نگه دارد، با آن‌ها هم‌اتاقی شد و همانند یک دانشجوی معمولی در تمامی رویداد‌های دانشجویی حضور پیدا کرد. اما واتسون در این زمینه گفته بود اگر قرار است دانشجو باشم، ترجیح می‌دهد با من رفتاری همانند دانشجویان معمولی انجام شود و تنها خواهش‌اش از دیگر دانشجویان این بود که او را بیش از حد در خصوص هری پاتر سؤال پیچ نکنند.

به همین دلیل نیز نصب پوستر‌های هری پاتر را در اتاقی که با دیگر دانشجویان در آن زندگی می‌کرد ممنوع اعلام نمود و همزمان سعی کرد تجربه‌هایی در بازیگری را نیز تجربه کند. اما واتسون برای ایاب و ذهاب از وسیله‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کند و تاجایی که امکان دارد سعی می‌کند زندگی معمولی در پیش بگیرد.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

مدل موی جدید، نگرشی تازه

پس از پایان آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های هری پاتر، هواداران، اما واتسون چشم‌انتظار بودند تا ببینند هنرپیشه موردعلاقه‌شان چه زندگی را در پیش می‌گیرد. اما واتسون نیز برای اینکه هواداران را ناامید نکرده باشد در سال ۲۰۱۰، با ظاهری جدید و مو‌هایی کوتاه به مدل پیکسی (pixie)، در معرض دید هواداران قرار گرفت.

اما واتسون در خصوص تغییر مدل مو در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری مترو (Metro)، توضیح داد که حضور در فیلم‌های هری پاتر اجازه تغییر مدل مو و رنگ کردن موهایش را به او نمی‌داد و به همین دلیل نیز به‌رغم اینکه به سن ۲۰ سالگی رسیده بود و بسیاری از دوستان نوجوانش مو‌های خود را رنگ می‌کردند، او فرصت تغییر مدل مو یا رنگ‌کردن آن‌ها را بدست نیاورده بود.

به همین دلیل نیز اِما پس از پایان آخرین فیلم هری پاتر، سریعاً دست به کار شد و مدل مویی کوتاه و جذاب انتخاب کرد. این مدل مو و ظاهر جدید باعث شد تا اسم، اما واتسون در دنیای مد و پوشاک نیز بر سر زبان‌ها بیافتد. در نتیجه در سال ۲۰۱۰، اما واتسون با آلبرتا فراتی (Alberta Ferretti) و شرکت پوشاک پیپل‌تری (People Tree)، همکاری کرد و بازدیدی از کارخانه‌های پارچه‌بافی بنگلادش داشت.

به این ترتیب می‌توان گفت پس از پایان فیلم‌های هری پاتر، اما واتسون در کنار تغییر مو، نگرش خود به زندگی را نیز تغییر داد و رویکرد‌های جدیدی را در پیش گرفت.

اما واتسون متوجه شد که شهرت برایش ارزان تمام نمی‌شود

در سال ۲۰۱۱، زمانی که، اما واتسون به سن ۲۱ سالگی رسیده بود سومین سال تحصیل در دانشگاه براون را سپری می‌کرد و در آن زمان تصمیم گرفت برای مدتی از دنیای درس و مشق و دانشگاه کناره‌گیری کند. او در این زمینه در مصاحبه‌ای گفت قصد داشت شهرت و آوازه‌اش را کتمان کند و زندگی معمولی داشته باشد. اما شهرت دست از سر او بر نمی‌داشت و به هر اندازه هم که معمولی زندگی می‌کرد باز هم هواداران او را پیدا می‌کردند.

اما واتسون دانشگاه را برای همیشه کنار نگذاشت، اما روزگار خوبی در دانشگاه نداشت و شهرت و آوازه او باعث شده بود تا پسر‌های دانشگاه از او هراس داشته باشند و هیچ پسری به وی پیشنهاد دوستی ندهد. او این قضیه را با دوستانش در میان می‌گذاشت که چرا فلان پسر با او تماس نگرفته و دوستانش در پاسخ می‌گفتند که احتمالاً پسر‌ها از او هراس دارند، از طرف دیگر، اما مدعی بود که نباید سبک زندگی‌اش به گونه‌ای باشد که شهرت باعث ترس و هراس مردم از او شود. به هرترتیب باید گفت شهرت برای، اما واتسون ارزان تمام نشد و نتوانست آنگونه که دلش می‌خواهد زندگی معمولی را در پیش بگیرد.

حضور بیشتر، اما در دنیای مد و پوشاک.

اما واستون به عنوان یک بازیگر چیزی کم ندارد و در کنار استعداد هنرپیشگی، رخسار زیبایی او نیز یکی دیگر از دلایلی است که هواداران او را دنبال می‌کنند. به همین دلیل پس از پایان مجموعه فیلم‌های هری پاتر، زیبایی، اما باعث شد تا حضور فعالی در دنیای مد داشته باشد و به همین دلیل نیز به کمپین تبلیغاتی رژلب‌های برند معروف لانکوم (Lancome) پیوست. هواداران نیز از اینکه سلبریتی مورد علاقه‌شان در صحنه‌های مد و زیبایی درخشش چشمگیری دارد حسابی استقبال کردند و ظاهر جدید، اما واتسون به محوبیت او اضافه کرد.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

اما واتسون و فرار از سبک زندگی سلبریتی‌ها

وقتی از سلبریتی‌ها صحبت می‌کنیم، ده‌ها دست لباس‌های گران‌قیمت و اشرافی، خانه‌های مجلل و خودرو‌های تراز اول در ذهن ما تداعی می‌شود، اما به هر اندازه که، اما واتسون بزرگ‌تر شد، فاصله بیشتری از دنیای سلبریتی‌ها گرفت و سعی کرد تا جایی که می‌تواند سبک زندگی سلبریتی‌ها را کنار بگذارد.

اِما در این زمینه در سال ۲۰۱۳ مصاحبه‌ای با رادیو ای. آنلاین (E! Online)، انجام داد و مدعی شد به‌عنوان دختر ۲۳ ساله‌ای که چیزی از مال و منال دنیا کم ندارد، تنها هشت جفت کفش دارد و به‌رغم اینکه مطمئن هستیم این کفش‌ها از بهترین برند‌های دنیا هستند، اما باز هم برای یک دختر سلبریتی، داشتن هشت جفت کفش بسیار کم به نظر می‌رسد و توقع داشتیم همانند دیگر سلبریتی‌ها ده‌ها جفت کفش گران‌قیمت در خانه‌اش داشته باشد.

به این ترتیب می‌توان گفت، اما واتسون از آن دسته سلبریتی‌هایی است که تنها حرف نمی‌زند و اگر اصرار به زندگی معمولی دارد، در زندگی شخصی خودش واقعاً سبک زندگی معمولی و نسبتاً ساده‌ای را در پیش گرفته است.

فعالیت‌های، اما واتسون جهت برابری حقوق زنان و مردان

سال ۲۰۱۴ سال بسیار چشمگیری در زندگی، اما واتسون بود چرا که در این سال توانست از دانشگاه براون فارغ‌التحصیل شود و در همان زمان نیز در سن ۲۴ سالگی به‌عنوان سفیرسازمان ملل در حوزه برابری حقوق زنان و مردان انتخاب شد.

مجله تایم گزارشی از زبان، اما واتسون در خصوص انتخاب او به‌عنوان سفیر سازمان ملل منتشر کرد و مدعی شد، اما واتسون در این زمینه گفته است برابری حقوق زنان و مردان تمام دنیا، یکی از رؤیا‌های او است و برای رسیدن به این هدف از چیزی فروگذار نمی‌کند. طبق معمول، اما واتسون سعی کرد به این حرف‌ها جامه عمل بپوشاند و در اواخر سال ۲۰۱۴ سخنرانی پرشوری ترتیب داد و از مردان و پسر‌ها درخواست کرد تا به کمپین‌های برابری حقوق زنان و مردان محلق شوند.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

او در این سخنرانی پرشور از مردان خواست از هم‌اکنون برای برای حقوق زنان و مردان اقدام کنند تا در آینده دختران این مردان از آزادی بیشتری در جامعه برخوردار باشند. فعالیت‌های، اما واتسون در این زمینه ادامه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۵ نیز با ملاله یوسف‌زی (Malala Yousafzai)، جوان‌ترین برنده نوبل که در سن ۱۸ سالگی این جایزه را دریافت کرده بود برای برابری حقوق زنان و مردان هم‌پیمان شدند.

اما واتسون توجه زیادی به مشکلات بشری دارد

این روزها، اما واتسون را بیشتر به جای اینکه در پرده نقره‌ای ببینیم، او را در رویداد‌های اجتماعی شاهد هستیم. بازیگر نقش هرمیون گرنجر، دائم در حال تحقیق و مطالعه است و تلاش‌های خود را برای برابری حقوق زنان و مردان روز‌به‌روز افزایش می‌دهد. به همین دلیل در سال ۲۰۱۶ و زمانی که به سن ۲۶ سالگی رسیده بود خواستار برابری پرداخت دستمزد برای هنرپیشه‌های زن و مرد در هالیوود شد.

او در صحبتی با مجله وَنیتی فِیر (Vanity Fair)، مدعی شد برایش مهم نیست مردم چگونه در مورد او فکر می‌کنند و چه صحبت‌هایی پشت‌سر او دارند، برابری حقوق زنان و مردان مهم‌ترین هدف او به‌حساب می‌آید و او آینده‌ای را می‌بیند که دنیا، زنان قدرتمند و توانایی داشته باشد. او در صحبتی با مجله پیپل به این قضیه نیز اشاره کرد که مهم‌ترین مشکل زنان، نداشتن اعتماد به‌نفس است و تمام تلاش‌اش را انجام می‌دهد تا به زنان و دختران دنیا انگیزه بدهد تا برای مطالبه حقوق‌شان تلاش کنند.

اما واتسون و اقتباسی جدید از فیلم دیو و دلبر

در سال ۲۰۱۷، اما واتسون حضور درخشانی در اقتباسی تازه از فیلم دیو و دلبر داشت و نقش بِلِه (Belle)، دختر زیباروی این فیلم را بر عهده گرفت. جالب است بدانید، اما واستون قبل از پیشنهاد بازی در اقتباس جدید فیلم دیو و دلبر، پیشنهادی نیز برای هنرپیشگی در بازسازی نسخه‌ای از فیلم سیندرلا دریافت کرده بود که واتسون این پیشنهاد را رد کرد.

شکوفایی باشکوه، اما واتسون در چند سال اخیر

اما مدعی بود به لحاظ شخصیتی، سازگاری بیشتری با بِله در فیلم دیو و دلبر، نسبت به سیندرلا دارد. اگر فیلم دیو و دلبر را دیده باشید حتماً در جریان هستید که بِله در این فیلم، دختری قدرتمند و باهوش است و به همین دلیل نیز، اما واتسون ترجیح داد تا نقش اول فیلم دیو و دلبر را بر عهده بگیرد. از طرف دیگر فیلم دیو و دلبر فرصتی مناسب در اختیار اِما قرار داد تا در کنار هنرپیشگی، مهارت خوانندگی و رقصندگی‌اش را نیز به هواداران نشان دهد.

اِما واتسون پس از ایفای نقش در نسخه جدید دیو و دلبر به پایگاه خبری «صبح‌به‌خیر آمریکا» گفت، بازی در این فیلم موزیکال از چیزی که فکرش را می‌کرد سخت‌تر بوده و تا این لحظه یکی از دشوارترین تجربه‌های بازیگری، اما واتسون به‌حساب می‌آید.

سعی کردیم هر آنچه از، اما واتسون می‌دانستیم را با شما در میان بگذاریم، با توجه به شخصیتی که از این هنرپیشه چوان سراغ داریم بدون شک در آینده نیز شاهد درخشش، اما واتسون در صحنه‌های هنری و فعالیت‌های اجتماعی خواهیم بود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران این هنرپیشه زیبارو هستید و اطلاعات جالبی از، اما واتسون می‌دانید، در قسمت نظرات این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع: thelist




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اما واتسون و شکوفایی باشکوه‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..