تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوب‌آهن شهر میزبانش را مشخص کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار سه شنبه شب ذوب آهن و النصر عربستان به دلایل امنیتی در شهر کربلا برگزار نشد و این دیدار به تاریخ دیگری موکول شد. حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است به زودی محل جدید دیدار دو تیم را مشخص خواهد کرد. پیش از این سایت الکوره مدعی شده بود این مسابقه در عمان برگزار خواهد شد. سایت عربی الکوره مدعی شده بود مسقط عمان، محتمل‌ترین گزینه برای میزبانی ذوب آهن از النصر عربستان خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی برای برگزاری این دیدار در عمان ندارد.

اما سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصمیم دیگری گرفته است: «ما درخواست کردیم که این بازی در قطر برگزار شود. فدراسیون فوتبال هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و امیدواریم که در نهایت در کشور قطر برابر النصر قرار بگیریم. این موضوع امروز یا فردا مشخص خواهد شد.»

255 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوب‌آهن شهر میزبانش را مشخص کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..