تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرارکننده‌های غیرمجاز، عامل تداخلات رادیوئی هستند

تکرارکننده‌های غیرمجاز، عامل تداخلات رادیوئی هستندبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،نسترن محسنی معاون امور رادیوئی رگولاتوری  گفت: به منظور پاسخگوئی به نیاز مشترکان برای دریافت سیگنال تلفن همراه و پوشش مطلوب ارتباطی در همه نقاط بویژه طبقات زیرین و داخل ساختمانها در برخی موارد لازم است از تکرارکننده‌های درون ساختمانی که سیگنال رادیوئی شبکه همراه را تقویت می‌کنند، استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این ضرورت، ضوابط فنی نصب و استفاده از تقویت‌کننده‌های درون ساختمانی سیگنال رادیوئی شبکه تلفن همراه در سال گذشته تصویب و ابلاغ شد.

معاون امور رادیوئی اظهار کرد: گاهی اوقات به دلیل بی توجهی به ضوابط مربوط به نصب و راه‌اندازی تقویت کننده‌های سیگنال رادیوئی، تداخل ناخواسته بر روی سایر فرستنده- گیرنده‌ها و سرویسهای رادیوئی و باندهای فرکانسی مورد استفاده سایر اپراتورها ایجاد شده و کیفیت ارتباط کاربران آن اپراتورها کاهش می‌یابد.

محسنی با تاکید بر اینکه درصورت گزارش تداخل، رگولاتوری برای پایش، کشف و حذف عامل تداخل اقدام می‌کند، گفت: تقویت‌کننده‌ها می‌بایست دارای تائیدیه استاندارد و تطابق فنی از رگولاتوری باشند و نصب و راه‌اندازی این تجهیزات نیز صرفاً از طریق اپراتورها و یا پیمانکاران معرفی شده در پایگاه اطلاع‌رسانی اپراتور مربوط مجاز است.

وی با اشاره به اینکه خرید، تهیه و نصب تجهیزات غیرمجاز علاوه بر ایجاد تداخل فرکانسی، هزینه‌های سربار ایجاد می کند، تاکید کرد: اگر کاربران تلفن همراه تقاضای تقویت سیگنال رادیوئی شبکه اپراتور تلفن همراه خود را دارند صرفاً باید در چارچوب مصوبه مربوط و با هماهنگی همان اپراتور اقدام کنند. این ضوابط در پایگاه اطلاع‌رسانی رگولاتوری، بخش قوانین و مقررات، مقررات و ضوابط ملی استفاده از طیف با کد CRA-DEC۵۰۰۹-۰۷ قابل دسترسی است.

معاون امور رادیوئی با اشاره به پایش، کشف و حذف عامل تداخل‌گر از سوی رگولاتوری تصریح کرد: رگولاتوری با عاملین ورود و تهیه تجهیزات غیرمجاز به شدت برخورد کرده و تجهیزاتی که خارج از چارچوب ضوابط فنی نصب شده و غیراستاندارد باشند توقیف می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرارکننده‌های غیرمجاز، عامل تداخلات رادیوئی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..