تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی قربانی قلدری دولت آمریکا است

هوآوی قربانی قلدری دولت آمریکا استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برخورد دولت آمریکا و شرکت‌های بزرگ فناوری این کشور قابل تعجب نیست اگر هوآوی برخوردی شدید و مقابله کننده با آن‌ها داشته باشد. آبراهام لیو یکی از مدیران ارشد هوآوی در واکنش به این گونه رفتارهای آمریکا‌یی‌‍‌ها گفت: «هوآوی قربانی قلدری و خودخواهی دولت ایالات متحده آمریکا است. شرکت ما به همواره روایط نزدیکی با شرکت گوگل داشته است و شاهد برخورد مدیران این شرکت در شرایط مختلف بوده‌ایم. به طور قطع اگر فشارهای دولتی بر گوگل وجود نداشت این شرکت هیچ انگیزه‌ای برای محدود کردن و حتی قطع روایط خود با ما را نداشت.»

بیشتر بخوانید: پاسخ هوآوی به نگرانی کاربران خود در مورد قطع همکاری با گوگل/ سرنوشت هوآوی با عدم پشتیبانی نرم‌افزاری گوگل چه خواد شد؟!

هوآوی  اعلام کرده است تا هر زمان که ممکن باشد و گوگل به پیشتیبانی از سیستم عامل اندروید در گوشی‌های هوآوی ادامه دهد، هماهنگی دستگاه‌های خود  با این سیستم عامل را ادامه خواهد داد و در حال حاضر هنوز تصمیم قطعی برای تغییر سیستم عامل مورد استفاده در تلفن‌های همراه هوآوی اتخاذ نشده است و خبرهای منتشر شده از برنامه‌های آینده این شرکت هنوز در هاله از ابهام قرار دارد.

رن ژنگفی بنیانگذار هوآوی با ابراز تاسف از عدم رعایت اصول تجارت از سوی دولت آمریکا گفت: «ما در تلاش هستیم تا کاملا به خود متکی باشیم و در حال زمینه سازی شرایط لازم جهت به کارگیری سیستم عاملی اختصاصی در گوشی‌های هوشمند هوآوی هستیم.» برخی از کارشناسان فناوری پس از انتشار صحبت‌های بنیانگذار شرکت هوآوی گفتند: احتمال موفقیت هوآوی در دستیابی به سیستم عامل اختصاصی خود زیاد است ولی پس از به کارگیری این نرم‌افزار در تلفن‌های همراه این شرکت، کاربران هوآوی از امکاناتی نظیر هزاران اپلیکیشن در Google Play محروم می‌شوند.

هوآوی قربانی قلدری دولت آمریکا است

هوآوی هنوز به همکاری با گوگل امیدوار است و گوگل نیز با وجود لغو بسیاری از قرار دادهای خود با غول فناوری چینی، پشتیبانی خود از سیستم عامل اندروید کاربران هوآوی را قطع نکرده است. یقینا قطع روابط تجاری هوآوی و گوگل برای هر دو شرکت به منزله تحمیل ضررهای اقتصادی هنگفتی خواهد بود.

انتهای پیام/

هوآوی تا هر زمان ممکن به همکاری خود با گوگل ادامه می‌دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی قربانی قلدری دولت آمریکا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..