تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال بر سر دوراهی قلعه نویی و مجیدی

استقلالی‌ها بعد از سال‌ها، دوباره به معادله قدیمی رسیده‌اند. معادله‌ای که در یک سر آن، همیشه امیر قلعه‌نویی حضور دارد.

به گزارش شمانیوز به نقل از نود، اخراج وینفرد شفر سه هفته مانده به پایان فصل، استقلال را زودتر از همه تیم‌ها وارد فرآیند انتخاب مربی تازه کرد. فرهاد مجیدی، به عنوان مربی موقت انتخاب شد و همان زمان با وجود همه تکذیب‌ها، می‌شد حدس زد او یک کاندیدای جدی برای نیمکت فصل بعد استقلال است. کاندیداتوری غیر رسمی که با اعلام آمادگی مجیدی در آخرین هفته، وارد فاز تازه‌ای شد. قلعه‌نویی هم غیر مستقیم، از احتمال قطع همکاری با سپاهان حذف شده و با این اوضاع، دوباره استقلالی‌ها درگیر دو گانه قدیمی قلعه‌نویی و مخالفانش شده‌اند. با این تفاوت که این بار، معادله آن‌ها یک احتمال جدید هم دارد.

استقلال بر سر دوراهی قلعه نویی و مجیدی
بازگشت ژنرال
با وجود اینکه فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نشسته، همچنان می‌توان شانس بیشتر حضور روی نیمکت استقلال را به امیر قلعه‌نویی داد. قلعه‌نویی لیگ سیزدهم و چهاردهم، با استقلال بد نتیجه گرفت اما او هنوز، صاحب تمام قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر است. استقلال بدون قلعه‌نویی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده و بعید نیست آن‌ها برای شکستن روند قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس دوباره سراغ او بروند. قلعه‌نویی دو فصل پیش ذوب آهن را با اختلاف زیاد نسبت به پرسپولیس صدرنشین نایب قهرمان کرد، این فصل در سپاهان باز هم نایب قهرمان شد اما فاصله با پرسپولیس را به 3 امتیاز رساند و فصل آینده، در هر تیمی می‌تواند بزرگترین تهدید تیم برانکو باشد. در هیات مدیره استقلال هم قلعه‌نویی حامیانی مثل ماجدی، منزوی و سعادتمند دارد. هر چند فتحی، خیلی علاقه‌ای به بازگشت دوباره او نشان نداده است. موضعی که می‌تواند در تابستان، تغییر کند.

استقلال فرهاد
دو پیروزی در سه هفته پایانی لیگ به مجیدی این اعتماد به نفس را داد که رسما، از استقلال مورد نظرش برای فصل بعد حرف بزند و احتمال دائمی شدنش روی نیمکت استقلال را جدی‌تر کند. بردن العین در لیگ قهرمانان، شانس او را بالاتر هم می‌برد. مجیدی محبوبیت زیادی بین طرفداران استقلال دارد. در مدت کوتاهی که روی نیمکت نشسته، نتایج قابل قبولی گرفته و بزرگترین چهره، در بین مخالفان قلعه‌نویی محسوب می‌شود. اگر قلعه‌نویی به استقلال برگردد، احتمالا مجیدی از باشگاه جدا می‌شود اما فعلا، او سرمربی باشگاه است و حمایت طرفداران را هم پشت سرش دارد. بستن قرارداد با مجیدی، زحمت زیادی هم نخواهد داشت. مجیدی برای هدایت استقلال ابراز تمایل کرده، مشکلی با مدیران باشگاه ندارد و هزینه کمتری هم نسبت به قلعه‌نویی روی دست‌شان می‌گذارد. هرچند کم تجربه بودن او، انتخابش را به یک ریسک بزرگ تبدیل می‌کند.

شفر جدید
فرار از دو گانه قلعه‌نویی – مجیدی و حاشیه‌هایش، فقط یک راه حل برای استقلالی‌ها دارد. ضلع سوم این مثلث، که به یک مربی خارجی ختم می‌شود. فتحی از فصل پیش، قول انتخاب یک مربی خارجی بزرگ به جای شفر را داده است. باشگاه با چند مربی هم وارد مذاکره شده اما موانعی در این راه وجود دارد. استقلالی‌ها باید هزینه گزافی بابت اخراج شفر بدهند و قصد نگه داشتن پاتوسی و ایسما و حتی اضافه کردن تیام را هم دارند. با این اوضاع، یک مربی بزرگ خارجی فشار مالی روی آن‌ها را بیشتر می‌کند. تاج رئیس فدراسیون هم از باشگاه‌ها خواسته اردو، مربیان و بازیکنان خارجی را در باشگاه‌های‌شان به حداقل برسانند. اگر استقلالی‌ها بتوانند به لحاظ مالی توافق خوبی با یک مربی بزرگ خارجی بدست آورند، فتحی وعده‌ای که زمان اخراج شفر داد را عملی می‌کند. موضوعی که هدف اصلی باشگاه هم هست. در غیر این صورت، با قلعه‌نویی یا مجیدی پای میز مذاکره می‌نشینند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال بر سر دوراهی قلعه نویی و مجیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..