تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال روی مبلغ فروش ایسما حساب کرده است

ایسما خرید نیم فصل استقلال نیز ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود.

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ایسما در نیم فصل لیگ برتر به استقلال پیوست و در کنار پاتوسی دو بازیکن خارجی هستند که مسئولیت خرید آن‌ها بیشتر بر عهده معاونت ورزشی و نه سرمربی استقلال بود.

بر خلاف پاتوسی که عملکرد خوبی در استقلال داشت، ایسما نتوانست هرگز درخشش چشمگیری در جمع آبی‌ها داشته باشد و هر چند شروع خوبی را تجربه کرد، اما او نیز مانند دیگر ستاره‌های استقلال از روند خوب خود فاصله گرفت و در نهایت فصل را با مصدومیت به پایان رساند.

استقلال روی مبلغ فروش ایسما حساب کرده است
این بازیکن البته برای لیگ نوزدهم با استقلال قرارداد دارد، اما مدیران استقلال که این روز‌ها به شدت مشغول ترانسفر بازیکنان خود هستند و از درآمد‌های دلاری لذت می‌برند، به فروش ایسما نیز بی علاقه نیستند.

با جدایی منشا، خط حمله استقلال نیاز به تقویت خواهد داشت و در صورت جدایی ایسما این موضوع اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد استقلالی‌ها بعد از پیدا کردن یک جانشین مناسب برای ایسما، این بازیکن را نیز با مبلغی مناسب به تیم‌های دیگر واگذار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال روی مبلغ فروش ایسما حساب کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..