تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوروش تهامی و یک عاشقانه متفاوت با«دختر ایران»

حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده سینما درباره مراحل آماده‌سازی فیلم سینمایی «دختر ایران» به کارگردانی سیدجلال اشکذری که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی مشترک من و سیدجلال اشکذری قرار است در یزد تولید شود و یک عاشقانه متفاوت به نسبت دیگر آثار این کارگردان جوان است.

وی افزود: ما پیش از این تقریباً پیش تولید این اثر را آغاز کرده بودیم اما با دریافت پروانه ساخت کار تولید «دختر ایران» با جدیت بیشتری پیش می‌رود و سعی می‌کنیم به زودی آن را کلید بزنیم. همانطور هم که گفتم تمام فیلمبرداری «دختر ایران» در یزد انجام می‌شود.

بامروت‌نژاد اظهار کرد: تقریباً با همه عوامل پشت صحنه برای همکاری در این فیلم به نتیجه رسیده‌ایم و از بازیگران هم حضور گلاره عباسی و کوروش تهامی در «دختر ایران» نهایی شده است.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه این سومین اثری است که قرار است سیدجلال اشکذری آن را کارگردانی کند، من پیش از این آثار او را تعقیب می‌کردم و با نهایی شدن فیلمنامه «دختر ایران» تصمیم گرفتیم با یکدیگر همکاری کنیم.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوروش تهامی و یک عاشقانه متفاوت با«دختر ایران»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..