تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سندرز پس از جلسه با مقام‌های دولت ترامپ درباره ایران چه گفت؟

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دویچه وله، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: «در سال ۲۰۰۳ درباره داشتن سلاح‌های کشتار جمعی در عراق دروغ گفته شد و در پی حمله به این کشور بیش از چهار هزار آمریکایی شجاع کشته و صدها هزار نفر از مردم منطقه کشته و یا مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند.»

سندرز با بیان اینکه جنگ با ایران یک "فاجعه مطلق" بدتر از جنگ عراق خواهد بود، افزود: «امیدوارم مردم آمریکا به دولت این کشور بگویند که ما با قصد قبلی و یا به صورت ناخواسته خواهان جنگ با ایران نیستیم.»

به گفته سناتور سندرز آمریکا می‌تواند شرایطی را رقم بزند که به جنگ منجر شود.

او ابراز امیدواری کرد که کنگره امریکا همه توان خود را برای جلوگیری از جنگ به کار گیرد. این سناتور دموکرات تصریح کرد باید به دونالد ترامپ قانون اساسی آمریکا را یادآوری کرد که تنها کنگره است که می‌تواند در مورد شرکت و یا عدم شرکت در یک جنگ تصمیم‌گیری کند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سندرز پس از جلسه با مقام‌های دولت ترامپ درباره ایران چه گفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..