تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویت یوفوی درخشان استوانه‌ای شکل بر فراز آسمان آمریکا +فیلم

رویت یوفوی درخشان استوانه ای شکل خبرساز شد + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، پرواز یک یوفو یا شی پرنده ناشناس بر فراز آسمان آمریکا را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که در تاریخ ۴ می‌ بر روی اینترنت قرار گرفته است، یک شی پرنده درخشان را در حالی که سه چراغ در اطراف آن دیده می‌شود در آسمان نشان می‌دهد.

این ویدئو ابتدا توسط کانال یوتیوب thirdphaseofmoon با این کپشن منتشر شد: "این شی پرنده در آسمان دقیقاً چه چیزی می‌تواند باشد؟ شی بسیار بزرگی است. آیا این شی استوانه‌ای شکل متعلق به فرازمینی‌ها است؟"

بنا به باور نظریه‌پرداز توطئه که این کانال یوتیوب را اداره می‌کنند این شی در جو زمین در پرواز بود. انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کابران در کامنتی نوشت: "این شی مطمئناً یک یوفو است. مانند آن بار‌ها در آسمان نقاط مختلف جهان دیده شده است. خیلی دوست دارم بدانم منشاء آن‌ها زمینی است یا فرازمینی."

این دومین ویدئو از پرواز یک شی پرنده درخشان طی ماه اخیر است که خبرساز می‌شود. در ویدئوی دیگری که در تاریخ ۱۳ می‌ منتشر شده بود یک شی پرنده که در پایین ماه در پرواز بود، دیده می‌شد.

گفتنی است؛ رویت این یوفو در یکی از نقاط آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک شهروند آمریکایی در نیمه‌های شب ویدئویی از پرسه یک یوفوی درخشان در آسمان این کشور تهیه کرده بود. این یوفو در حالی که مستقیماً در حال حرکت بود ناگهان تغییر مسیر داد. در حالی که برخی این شی را یک فانوس چینی قلمداد کرده بودند اما سی اسکات یوفوشناس مطرح با توجه به نوع حرکت و تغییر مسیر این یوفو، آن را یک یوفوی واقعی دانسته بود.

انتهای پیام/

رویت یوفوی عجیب در خاک آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویت یوفوی درخشان استوانه‌ای شکل بر فراز آسمان آمریکا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..