تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن میانسال حاضر به تمدید صیغه نشد،مرد 29ساله معتاد خودش را آتش زد

مأموران با حضور در محل، با مرد 29 ساله‌ای مواجه شدند که دچار سوختگی شدید شده بود و به سرعت وی برای مداوا به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال یافت.

تحقیقات اولیه پلیس نشان داد این مرد جوان  با زنی میانسال ازدواج موقت کرده اما به دلیل اعتیاد شدید به کمپ ترک اعتیاد رفته بود. با این حال وی از کمپ فرار کرده و به خانه زن صیغه‌ای خود رفت. از آنجا که مدت ازدواج شان تمام شده بود از وی خواسته  دوباره با وی ازدواج کند اما با مخالفت زن میانسال مواجه شد.

بنابراین در اقدامی جنون آمیز از  باک یک موتورسیکلت که  داخل کوچه بود بنزین برداشته و اقدام به خودسوزی کرده بود.بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این مرد جوان دچار سوختگی 60 درصدی شده است.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن میانسال حاضر به تمدید صیغه نشد،مرد 29ساله معتاد خودش را آتش زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..