تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر کاربران خبرآنلاین درباره راهکار پیشگیری از افزایش دوباره نرخ ارز/ ارز نباید محل سرمایه گذاری باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریزش دو هزار تومانی نرخ دلار تا امروز یکی از خبرسازترین اتفاقات اخیر تلقی می‌شود.

بسیاری از کارشناسان معتقدند نه ریزش‌های هیجانی و نه افزایش‌های هیجانی، هیچ کدام نمی‌تواند در خدمت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری قرار گیرد. در عین حال برخی پرهیز از ورود به بازار ارز را به عنوان یک بازار سرمایه‌گذاری راهکار تداوم روند ریزشی و مهار قیمت‌ها در آینده می‌دانند. اما مساله این‌جاست که مهم‌ترین راهکار برای تداوم روند کنونی و پیشگیری از افزایش دوباره قیمت‌ها در بازار ارز چیست؟ کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی‌ای که در این خصوص منتشر شد، دیدگاه‌های جالبی داشتند.

یکی از کاربران خبرآنلاین به دست کشیدن از سیاست کنترل ارزی اشاره کرد. کاربر دیگری نوشت: «باید ارز از یک کالا تبدیل به خود واقعی‌اش شود، یعنی مردم به ارز به عنوان کالا نگاه نکنند. »

کاربری متذکر شد: «بهترین کار، پیگیری سیاست شناور ارزی است. » اما کاربر دیگری نوشت: «هیچ راهکاری وجود نداره. »

رضا، یکی از کاربران خبرآنلاین تصریح کرد: «هر چیز قیمتی دارد و معنا ندارد جلوی افزایش قیمت کالای خاصی گرفته شود. باید اجازه داده شود که خرید و فروش به روال سابق باشد و قیمت‌ها در عرضه و تقاضا معلوم شود. با بگیر و ببند نمی‌شود. »

رامین عنوان کرد: «اقتصاد به طور کامل در دست بخش خصوصی، فضای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی متحول شود، نه بهبود پیدا کند، ارتباط با بانک‌های جهانی اسان است، اما پیگیری می‌خواهد. »

علی نوشت: «این نرخ دلار بالا است و با درآمد مردم همخوانی ندارد. قیمت دلار ۱۵ ماه پیش ۳۸۰۰ تومان بوده نسبت به افزایش حقوق‌ها و درآمد مردم باید حدود ۴۵۰۰ باشه نه ۱۳۰۰۰ تومان. »

امیررضا، کاربر خبرآنلاین تصریح کرد: «خارج کردن ارز به عنوان یه آپشن سرمایه‌گذاری (برخلاف طلا) از طرق مختلف می‌تونه موجبات کنترل بازار ارز را فراهم کنه (مثل همین تلاطمات که ریسک سرمایه گذاری را زیاد می‌کنه و یا جذاب کردن بازارهای دیگه مثل بورس و ... همچنین مدیریت قوی بانک مرکزی در به‌کارگیری ابزارهای طراحی شده مثل نیما و بازار مشترک ارزی در راستای شفاف‌سازی تعاملات واقعی عرضه و تقاضا و نه حاکمیت شایعه فضای مجازی در بازارسازی. »

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر کاربران خبرآنلاین درباره راهکار پیشگیری از افزایش دوباره نرخ ارز/ ارز نباید محل سرمایه گذاری باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..