تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرغامی: جلسه شعرا با رهبر انقلاب روی مخ ترامپ بود

جلسه شعرا با رهبر انقلاب روی مخ ترامپ بود به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود تحلیل جالبی درباره دیدار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با شعرا و اهالی فرهنگ و ادب و نسبت آن با تهدیدات پوشالی رئیس‌جمهور آمریکا به اشتراک گذاشت.

ضرغامی در توییتر نوشت:

«جلسه شعرا با #رهبر_انقلاب روی مخ ترامپ بود! با وجود این همه رفتار تهدید کننده،با هدف ایجاد نگرانی برای ج.ا. ،مسئله شعر و ادبیات خبر برجسته ی رهبری نظام می‌شود. "آفرین"های او به شعرا و نه فرماندهان نظامی تحلیل‌ها و پیش‌بینی های آنها را به هم می ریزد که چرا ایران از آنها نمی ترسد؟»

جلسه شعرا با رهبر انقلاب روی مخ ترامپ بود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرغامی: جلسه شعرا با رهبر انقلاب روی مخ ترامپ بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..