تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا براری :دارند وزنه‌برداری را نابود می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛صبح امروز لیست تیم ملی وزنه برداری اعلام شد و اسمی از محمدرضا براری نبود.اتفاقی که باعث تعجب محمدرضا هم شده است. او درباره عدم دعوتش به تیم ملی گفت:«امروز لیست دعوت شده‌ها به تیم ملی اعلام شد.امیدوارم آقای برخواه پیش خدا بتونند جواب بدهند.در همه رشته ها مسابقات انتخابی برگزار می کنند اما متاسفانه در رشته وزنه برداری هر کسی زورش بیشتر باشد، اعمال زور می کند.  ما یک اصل داریم به نام اصل قدرت، و یک اصل دیگر داریم به نام اصل اعمال زور. اصل قدرت یعنی اصل توانا بودن مثل دوران مربی گری آقایان باقری، انوشیروانی، زارع توکلی و ... که وزنه بردار می ساختند و مسابقات انتخابی برگزار می کردند و همه چیز بر اصل توانمندی بود، اما کاری که این افراد دارند انجام می دهد به سمت نابودی وزنه برداری است و نتیجه اش می شود بی انگیزگی افرادی مثل مجید عسکری،مکوندی و بهرام زاده. همه می توانیم اعمال زور کنیم ولی رشته پهلوانی ما، به ما اجازه این کار را نمی دهد.  امیدوارم کسی بتواند این شرایط را سامان بدهد.»

او در ادامه افزود: «برخواه اعتقادی به توضیح درباره اشتباه خود ندارد. او توضیحی نمی‌دهد، این بیشتر شبیه به یک نشانه ضعف است. من حدود شش ماه درگیر درمان گوشم بودم. اما هیچکس نگران وضعیت جسمانی ام نبود. دعوت نشدن بعضی از بچه‌هایی که بیرون از اردو هستند هم قابل بحث است. قبل‌تر برای هر مسابقاتی اردو و انتخابی داشتیم، به خصوص برای المپیک که بسیار مهم بود. در دوران آقای کورش باقری به یاد دارم انتخابی گذاشتند و من هم خط خوردم. حالا عده‌ای را به اردو تیم ملی آورده‌اند و می‌گویند جوانگرایی کرده‌ایم. به جز مسابقات قهرمانی کشور که هیچ فایده‌ای ندارد، هیچ مسابقه انتخابی دیگری نداریم. در وزنه‌برداری به راحتی بازیکنان تیم ملی را تغییر می‌دهند. هجده نفر را دعوت کرده‌اند اما در بعضی اوزان هنوز هیچکس را نداریم. این گونه کار کردن تیشه به ریشه زدن است. امسال دو مسابقه داریم؛ کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی. باید همین روزها اسم‌ها را رد کنیم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. تکلیف خیلی از ورزشکاران باید مشخص شود. مجید عسکری آینده‌دار است. آقای مکوندی اصلا سنی ندارد، باید سرمایه‌گذاری شود. من قصد بی‌احترامی به آقای برخواه ندارم اما بعضی وقت‌ها اشتباه می‌کنیم و باید مسئولیت آن را بپذیریم. حداقل 30 وزنه‌بردار نیاز داریم ولی تنها هجده نفر دعوت شده‌اند. به خیلی‌ها خیانت می‌شود.باید واقعیت‌های این ورزش را بگوییم.»

او در پایان گفت: «نمی‌دانم آقای برخواه این اشتباه را سهوا انجام داده‌اند یا خیر. تنها انتظارم این بود که ایشان پیگیر شرایط من باشند. من رفتم بیمارستان، به من گفتند دیگر هزینه درمان پرداخت نخواهد شد. من 20 سال در این رشته حضور داشته‌ام. همه این اتفاق‌ها به روابط ضعیف فدراسیون بازمی‌گردد. اگر سرمربی یک نشست خبری درست داشته باشد، به همه سوال‌ها پاسخ می‌دهد. با یک اسم مستعار بر علیه ما نوشته می‌شود، این هم نشانه ضعف فدراسیون است. هیچکس پاسخگوی اشتباهش نیست.»

255 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا براری :دارند وزنه‌برداری را نابود می‌کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..