تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی‌فر در آذربایجان‌غربی چه پروژه‌هایی را افتتاح کرد؟

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به این استان که به همراه رییس جمهور انجام شد 9 پروژه را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

افتتاح سالن چند منظوره فیرورق

سلطان‌فر ابتدا مجموعه ورزشی چند منظوره شمس شهر فیرورق و دیوارکشی و محوطه‌سازی این مجموعه را افتتاح کرد.

سالن فیرورق

سالن ورزشی چند منظوره شمس  شهر فیرورق در مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۲۱میلیارد ریال از اعتبارات ملی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توسط مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درحالی افتتاح‌شد که این مجموعه در سال ۱۳۷۸ کلنگ‌زنی شده بود.
همزمان نیز دیوارکشی و محوطه‌سازی این مجموعه ورزشی به مساحت ۴ هکتار و با هزینه ۴.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نیز به بهره‌برداری‌ رسید.

افتتاح سالن تیراندازی شهدا خوی

سالن  تیراندازی شهدا خوی نیز در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با هزینه ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی توسط مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است این سالن در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شده‌بود.

افتتاح زورخانه پوریای‌ولی خوی

سالن زورخانه پوریای ولی خوی نیز توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

زورخانه پوریای ولی

این مجموعه که عملیات اجرایی آن در سال ۹۱ آغاز شده بود، در زمینی به مساحت ۴۲۰ مترمربع و با هزینه ۹میلیارد ریال از اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.
عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح زورخانه پوریای ولی ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش گفت: این زورخانه اتفاقی مبارک برای ورزش شهرستان خوی و ورزشکاران این شهرستان است.
مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح زورخانه پوریای ولی خوی گفت: خوشحالیم در سفر امروز به استان آذربایجان‌غربی، سالن ورزشی فیرورق را که سالها راکد بود و سالن تیراندازی را افتتاح کردیم تا جوانان این منطقه و شهرستان از آنها استفاده کنند.
وی ادامه داد: تلاش ما برای بهبود و توسعه زیرساخت‌ها در این استان است و خوشبختانه اخبار خوب و خوشی از رشد ورزش در این استان داریم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: اخباری که از به آماده شدن پروژه‌های ورزشی این استان و همچنین افتخار آفرینی ورزشکاران آذربایجان‌غربی داریم ما را به برداشتن قدم‌ها برای توسعه ورزش این منطقه بیش از پیش مُصر می‌کند.
سلطانی‌فر در مورد زوخانه پوریای ولی نیز گفت: این زورخانه که یکی از خواسته‌های پهلوانان و ورزشکاران این شهرستان بود افتتاح شد که اتفاق مبارکی در توسعه ورزش خوی و این منطقه است.
وی ادامه داد: تلاش ما آغاز و اتمام پروژه‌های ورزشی مورد نیاز جوانان این منطقه است.

افتتاح ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس توسط رییس جمهور با ویدئوکنفرانس

مهم‌ترین پروژه ورزشی استان در سفر وزیر ورزش و جوانان، افتتاح ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس توسط رییس جمهور و بصورت ویدئوکنفرانس بود.

افتتاح ورزشگاه سلماس

این ورزشگاه که در  سال ۸۸ کلنگ زنی شده بود در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و شامل زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی، پیست دو میدانی استاندارد خاک آجری، پارکینگ خودرو، ساختمان اداری و ۲ سالن بدنسازی احداث شده و برای احداث آن حدود ۴۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی استان بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی گفت: در این سفر مجموعا ۹ پروژه و مجموعه ورزشی در شهرهای خوی، سلماس و سرو به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.
وی ادامه داد: استادیوم ۶۰۰۰ نفری سلماس با هزینه‌کرد ۴۰۰میلیارد ریال، زورخانه پوریای ولی، سالن تیراندازی خوی، مجموعه ورزشی چندمنظوره فیرورق نیز دیگر پروژه‌های افتتاحی این سفر بود.
وی خاطر نشان کرد: ۴ پروژه ورزشی دیگر نیز در استان کلنگ‌زنی شد.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در این سفر همچنین برای مردم این استان و شهر ارومیه این نوید را بدهیم که استادیوم ۱۵۰۰۰ ارومیه تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهدرسید.
رییس‌جمهور نیز از طریق ویدئوکنفرانس و از جلسه شورای اداری که در ماکو برگزار می‌شود این پروژه‌ها را افتتاح کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی‌فر در آذربایجان‌غربی چه پروژه‌هایی را افتتاح کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..