تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندروید

دانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولیدکنندگان تلفن‌های همراه از همان ابتدا عنوان کردند که اینگونه وسایل برای کمک به زندگی بشر بدون توجه به قوم، نژاد و رنگ پوست تولید شده و در اختیار همه مردم قرار خواهد گرفت. صحت این ادعا در طول سال‌های اخیر بارها اثبات شده و شاهد آن هستیم که همه مردم می‌توانند از تلفن همراه به نحو مورد نظر استفاده کنند.

با هوشمند شدن تلفن‌های همراه و تولید نرم افزار‌های مختلف برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، هرگروهی بنا به دغدغه و اهداف خود برنامه‌های متنوعی تولید کردند تا در اختیار مردم جهان بگذارند. در سال‌های اخیر شاهد ساخت میلیون‌ها نرم افزار موبایلی در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، آموزش و مذهب بودیم که برای علاقه‌مندان به این مباحث تولید شده و هدف توسعه دهنده آن به‌جای درآمدزایی بیشتر آگاهی و افزایش علم بوده است.

نرم افزار Learn Quran Tajwid یکی از این دست برنامه‌ها است که توسط یک تیم جوان مسلمان در اندونزی طراحی و تولید شده و هدف آن تنها آموزش صحیح قرآن برای تمامی مسلمانان است. این برنامه با استفاده از فناوری‌های نوین کمک می‌کند تا سطح خواندن قرآن کاربران افزایش پیدا کرده و نوع تلفظ لغات عربی به طرز چشمگیری بهبود پیدا کند. نرم افزار Learn Quran Tajwid به گونه‌ای طراحی شده تا افراد مبتدی با دروس آسان  آموزش را آغاز کرده و به ترتیب به دروس پیشرفته برسند.

هر مبحث این برنامه شامل سه بخش اساسی است، در وهله اول آموزش صحیح تجوید با استفاده از صوت و نمایش گرافیکی نحوه تلفظ به کاربر داده می‌شود، در بخش دوم تمرین مبحث آموزش داده شده در دستورکار قرار گرفته تا مباحث در ذهن کاربران جای بگیرد و در مرحله آخر دادن آزمون از آن مبحث ایرادات کاربران را خواهد گرفت و آنان را به تمرین نقاط ضعف خود تشویق خواهد کرد.

در برنامه Learn Quran Tajwid تمامی مباحث حروف الفبا، فتحه، کسره، ضمه، سکون، مد اصلی و فرعی، تنوین، تشدید توقف و موارد بسیار دیگری به صورت جامع آموزش داده می‌شود و به عنوان یک خودآموز کامل، به رشد نحوه خواندن صحیح قرآن کمک خواهد کرد. این برنامه بیش از یک و نیم میلیون کاربر در بیش از 150 کشور دنیا دارد و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تولید شده است.

دانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار Learn Quran Tajwid: آموزش تجوید با صوت شیوا عربی برای آموزش صحیح ترجمه متون قرآن با انتخاب بخش دلخواه از آیه‌ها ضبط صدای کاربر برای شنیدن دوباره و مقایسه با صورت اصلی و پی‌بردن به نقاط ضعف استفاده از مثال‌های قرآنی در توضیح مباحث برای آشنایی بیشتر آموزش گیرنده آموزش تصویری با استفاده از عکس و ویدئو

برنامه Learn Quran Tajwid تا کنون امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Learn Quran Tajwid:     دانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندرویددانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندرویددانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندروید دانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندرویددانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندرویددانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندروید  

 • دانلود و مشخصات فایل


   دانلود برای اندروید     

حجم: 22 مگابايت

نسخه: 4.88.2

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر

انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Learn Quran Tajwid



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Learn Quran Tajwid v4.88.2 – برنامه آموزش جامع تجوید قرآن برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..