تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکونام به تراکتورسازی بیاید دژاگه ماندنی می شود

اشکان دژاگه یکی از بهترین بازیکنان لیگ هجدهم بود. او در تراکتورسازی عملکرد خیلی خوبی داشت و زیاد هم آسیب ندید.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، دژاگه در بازی‌های مهم تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و این اواخر مثل دیگر بازیکنان تیمش دچار افت نشد. باشگاه تبریزی علاقه‌مند است این بازیکن را حفظ کند، ولی خود او تا حدودی تصمیم به جدایی گرفته است. این تصمیم، اما تا پیش از خبر حضور نکونام در تبریز بود. در صورتی که کاپیتان سابق تیم ملی سرمربی تراکتورسازی شود، این بازیکن به طور قطع در این تیم می‌ماند و برای قرمز‌های تبریز توپ می‌زند. خبر‌های رسیده از تبریز حکایت از آن دارد اشکان در صحبت‌هایی که با نکونام داشته به او گفته: «اگر تو سرمربی باشی، من حتماً می‌مانم و جایی نمی‌روم.»

نکونام به تراکتورسازی بیاید دژاگه ماندنی می شود


این روز‌ها شایعات زیادی درباره حضور اشکان در تهران شنیده می‌شود. استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته جزو مشتریان پر و پا قرص این بازیکن بوده‌اند. آبی‌ها فصل قبل تلاش زیادی کردند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند، ولی در نهایت موفق نشدند و او به خاطر پیشنهاد وسوسه برانگیز زنوزی به تراکتورسازی رفت. همین حالا آبی‌ها دوباره به دنبال اشکان هستند. گفته می‌شود او از باشگاه پرسپولیس هم پیشنهاد دارد. منتها اگر نکونام به تبریز برود، بعید است دو باشگاه پایتخت بتوانند اشکان را به خدمت بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکونام به تراکتورسازی بیاید دژاگه ماندنی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..