تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدترین نتایج تاریخ رئال مادرید را زیدان گرفت

به گزارش شمانیوز و به نقل از آاس، فصل 19-2018 برای رئال مادرید به پایان رسید و اکنون هواداران رئال کار سختی برای فراموش کردن این فصل تلخ نخواهند داشت.

رئال با 21 برد، 5 تساوی و 12 شکست با 68 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و با قهرمان رقابت ها، فاصله ای 19 امتیازی داشت. رئال فصل را با جولن لوپتگی آغاز کرد، با سانتیاگو سولاری ادامه داد و با زین الدین زیدان به پایان رساند.

اما مقایسه آماری نتایج این 3 مربی در رقابت های لالیگا، نکات جالبی را اثبات می‌کند. برای این مقایسه، لالیگا به 3 مینی لیگ مجزا تقسیم بندی شده و نتایج رئال در این 3 برهه، با نتایج دیگر تیم ها مورد مقایسه قرار گرفته است؛ مقایسه ای که نشان می‌دهد رئال سهمیه لیگ قهرمانان خود را مدیون سانتیاگو سولاری است.

زین الدین زیدان در 11 بازی پایانی لالیگا هدایت رئال را به دست گرفت و در این مسابقات تیمش با 5 برد، 2 تساوی و 4 باخت، 17 امتیاز کسب کرد. اگر نتایج 19 تیم دیگر لالیگا را در این 11 هفته مورد بررسی قرار دهیم، رئال جایگاهی بهتر هشتمی نخواهد داشت، یک رده پایین تر از آخرین سهمیه لالیگا در لیگ اروپا.

بدترین نتایج تاریخ رئال مادرید را زیدان گرفت
در این مقطع که رئال به همراه زیدان از 33 امتیاز ممکن تنها 17 امتیاز اندوخت (کمی بیش از 51 درصد) بارسلونا با کسب 24 امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرد و والنسیا نیز با 20 امتیازی که گرفت، آخرین سهمیه لیگ قهرمانان را برای خود تضمین کرد. اسپانیول، اتلتیک بیلبائو و ویارئال نیز دیگر تیم هایی بودند که در این برهه زمانی بیش از رئال زیدان امتیاز گرفتند. زمانی که زیدان به رئال آمد، رئال هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی در لالیگا را داشت و طرفداران رئال نیز امیدوارانه از این احتمال سخن می‌گفتند، اما این نتایج آن امیدواری اولیه را به سرعت کمرنگ کرد.

پیش از حضور زیدان، سانتیاگو سولاری در 17 مسابقه لالیگایی روی نیمکت رئال نشست و تیمش در این مسابقات با 12 برد و یک تساوی، 37 امتیاز (72 درصد امتیازات ممکن) را از آن خود کرد. در این مقطع 17 هفته ای تنها بارسلونا توانست امتیازات بیشتری نسبت به رئال سولاری کسب کند و اتلتیکومادرید هم مانند رئال، 37 امتیاز اندوخت. (11 برد، 4 تساوی و 2 شکست)

نیمکت نشین کردن برخی از بازیکنان محبوب هواداران، برای سولاری عواقب خوشایندی نداشت و حذف از کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان به فاصله یک هفته، به قیمت از دست رفتن شغل او تمام شد. اما آمار نشان می‌دهد که رئال جایگاه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد خود را تا حدود زیادی به سانتی سولاری مدیون است.

نخستین سرمربی رئال در این فصل نیز جولن لوپتگی بود که قبل از جام جهانی 2018 با رئال به توافق رسید و این توافق، به قیمت اخراج او در شب آغاز رقابت های جام جهانی تمام شد. لوپتگی در 10 بازی رئال را هدایت کرد و تیم او با کسب 4 برد و 2 تساوی، تنها 46 درصد از امتیازات ممکن را اندوخت. (14 امتیاز) در زمان جدایی لوپتگی، رئال در رده نهم لالیگا حضور داشت و با لوانته در رده هفتم، آخرین سهمیه لیگ اروپا، فاصله ای 2 امتیازی داشت.

لوپتگی سعی داشت در برنامه ای بلندمدت سبک بازی قهرمان اروپا را تغییر داده و رئال خود را به اسپانیا شبیه کند. اما این تغییرات بسیار آهسته بود و در مقاطعی با شکست مواجه شد تا بعد از شکست 5-1 در ال‌کلاسیکو، کمتر کسی از اخراج لوپتگی متعجب شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدترین نتایج تاریخ رئال مادرید را زیدان گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..