تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: ۵ ترفند بدون هزینه برای عکاسی ماکرو

با استفاده از ابزارهای ارزان‌قیمت و در دسترس و چند ترفند ساده می‌توان عکس‌های ماکرو بهتری به‌ثبت رساند. در ادامه می‌توانید ویدیویی را تماشا کنید که این ترفندهای ارزان‌قیمت را نمایش می‌دهد.

وب‌سایت Cooperative of Photography به‌تازگی ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که به کاربران پنج ایده‌ی مختلف برای عکاسی ماکرو آموزش می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

هدف اصلی ویدئو این است که به کاربران آموزش دهد چگونه بدون استفاده از تجهیزات گران‌قیمت می‌توان تصاویر ماکرو خوبی گرفت. به‌عنوان مثال در این ویدئو با نحوه‌ی ساختن دیفیوزر فلاش (flash diffuser) با استفاده از جعبه‌ی خالی چیپس آشنا می‌شویم.

در این ویدئو سعی شده است از سوژه‌هایی برای عکاسی استفاده شود که به‌راحتی در خانه و محل کار دردسترس باشند؛ به‌عنوان مثال، استفاده از بافت‌های حباب صابون، برفک یخچال، خلال دندان و درمجموع مواردی که به‌راحتی و بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای دردسترس هستند.

تماشای این ویدئو به تمام علاقه‌مندان عکاسی ماکرو توصیه می‌شود.

اگر شما ترفندهای دیگری برای بهبود عکاسی ماکرو می‌دانید، آن‌ها را با ما و دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: ۵ ترفند بدون هزینه برای عکاسی ماکرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..