تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید بر سر دوراهی امباپه و نیمار

روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید بعد از اتفاقات اخیر در PSG و به خصوص صحبتهای جنجالی امباپه، رئال مادرید مترصد فرصتی است تا از این شرایط برای جذب او یا نیمار استفاده کند.

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید کیلیان امباپه با صحبتهای جنجالی خود که در آن از باشگاه پاری سن ژرمن خواست به او اهمیت بیشتری بدهد، جو باشگاه PSG را به هم ریخته و باعث شده رئال مادرید مترصد فرصتی باشد تا شانس خود برای جذب او یا دیگر ستاره این تیم را امتحان کرده و برای انتقال به رئال مادرید آنها را راضی کند.

مارکا می‌گوید امباپه در واقع روشن کرد که یا می‌خواهد نفر اول پاری سن ژرمن باشد یا به دنبال باشگاهی دیگر بگردد که در آن بتواند این نقش را بازی کند. این صحبتهای امباپه به مدیران رئال نشان داده که نباید از جذب او ناامید باشند. صحبتهای امباپه به این معنا است که احتمالاً در فصل تابستان درهای خروج باشگاه PSG یا برای امباپه یا برای نیمار باز خواهد بود.

رئال مادرید بر سر دوراهی امباپه و نیمار
رئال مادرید همیشه به دنبال فرصت مناسبی بوده تا باشگاه PSG به اجبار تصمیم بگیرد یکی از این دو ستاره را بفروشد. مدیران رئال پیش از این درباره خرید امباپه یا نیمار در فصل تابستان بحث و بررسی‌های مفصلی انجام داده‌اند و حالا به این نتیجه رسیده‌اند که جذب یکی از آنها در فصل تابستان ممکن است.

هواداران رئال بعد از یک فصل بد به شدت خواهان جذب یک ستاره بزرگ و نام‌آشنا هستند. اما تنها دو اسم در دنیای فوتبال هست که می‌تواند هواداران رئال را به شور و شوق بیاورد: نیمار و امباپه. پیش از این به نظر می‌رسید رئالی‌ها دست‌کم در تابستان امسال قادر به جذب هیچکدام از این دو نخواهند بود ولی صحبت‌های امباپه در شب اهدای جوایز بهترین‌های لیگ فرانسه بار دیگر امیدها را در مادرید زنده کرده.

رئال البته با این موضوع محتاطانه روبرو خواهد کرد چرا که نمی‌خواهد از PSG برای خود دشمن بسازد. اما اگر یکی از این دو بازیکن به صورت رسمی تمایل خود را اعلام کند، رئال پا پیش خواهد گذاشت و عملا اقدام خواهد کرد. با توجه به اینکه امیر قطر به زودی به پاریس سفر خواهد کرد، رئال فعلا منتظر خواهد ماند تا داستان امباپه به نقط عطف خود برسد.

البته رئال همه تخم‌مرغهای خود را در سبد نیمار یا امباپه نخواهد گذاشت و برنامه نقل و انتقالاتی خود را در کنار برنامه‌هایش درباره این دو ستاره، ادامه خواهد داد. گفته می‌شود پیوستن ادن هازارد به رئال بعد از برگزاری لیگ اروپا اعلام رسمی خواهد شد و ادر میلیتائو و رودریگو خوئس هم پیش از این پیوستن‌شان به رئال را قطعی کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید بر سر دوراهی امباپه و نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..