تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برهانی راز باند بازی در استقلال را فاش کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، معمولا هر سال بازیکنانی که از استقلال جدا می‌شوند یا از فوتبال خداحافظی می‌کنند مدعی می‌شوند که یک فرد در این تیم است که باعث رخ دادن این اتفاق می‌شود، ولی از رسانه‌ای کردن نام این فرد خودداری می‌کنند. برهانی صحبت‌های جنجالی در مورد اتفاق‌هایی که در سال‌های گذشته در این باشگاه افتاده است انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید:


تو همیشه از شفر حمایت می‌کردی، ولی به یکباره یک پست عجیب و جنجالی علیه او گذاشتی. دلیل این مساله چه بود؟
ببینید اگر صحبتی کردم فقط عنوان کردم آینده را رها کنید و تمرکزتان را بگذارید برای همین فصل. اگر تمرکز می‌کردند استقلال می‌توانست قهرمان شود. من می‌بینم آقای شفر وعده آینده را می‌دهد و من عصبانی می‌شوم. اگر پدیده را می‌بردیم و بازی با سایپا را مساوی نمی‌کردیم و البته یکسری از اتفاق‌های داوری رخ نمی‌داد می‌توانستیم قهرمان شویم.

برهانی راز باند بازی در استقلال را فاش کرد


به نظر تو اخراج شفر کار درستی بود؟
واقعا برای من جای سوال است چرا دو سه بازی آخر عذر شفر را خواستند؟ چه اشکالی داشت تا آخر فصل به او زمان می‌دادند. بازهم می‌گویم اگر صحبتی کردم فقط به خاطر این بود که شفر وعده آینده را می‌داد در حالی که جام در دسترس استقلال بود.


تو حضور ۵ هفته‌ای مجیدی روی نیمکت استقلال را چطور می‌بینی؟
ببینید در اینکه فرهاد استقلال را متحول کرد شکی نیست. نوع بازی استقلال فرق کرده است، شفر محتاط‌تر و استقلال فرهاد مجیدی هجومی‌تر بود. هواداران استقلال بازی هجومی می‌خواهند، ولی گل‌های دریافتی این تیم بیشتر است که می‌تواند این موضوع به نوع بازی تیم ربط داشته باشد. چه بهتر یک تیم داشته باشیم که هم حمله کند و هم در فاز دفاعی خوب باشد. من اعتقادم این است اگر قرار است مربی درجه ۲ بیاوریم می‌توانیم به همین فرهاد اعتماد کنیم. عده‌ای نگران سوختن فرهاد نباشند، با توجه به شناختی که از حواشی دارد می‌تواند این تیم را درست کند و فقط امیدوارم به وعده‌ای که برای ساختن استقلال جدید داده بود عمل کند، چون او می‌تواند این کار را انجام بدهد.


چرا در استقلال هر بازیکنی که جدا می‌شود آن را به دست‌های پشت پرده و یک بازیکن خاص ربط می‌دهد؟
اول در مورد خودم بگویم، نوع برخورد‌ها فرق می‌کند. هر بازیکنی یک روز می‌آید و یک روز می‌رود و قرار نیست تا ابد در یک بازی کند، ولی من در رسانه‌ها خواندم که در لیست مازاد هستم، من اصلا قراردادی نداشتم و دلیلی نداشت این را بگویند و می‌توانستند شان بازیکنی که برای آن‌ها زحمت کشیده بود را نگه دارند. اگر گفتم خسرو می‌توانست بهتر از خداحافظی کند برای این بود که می‌توانست به شکل بهتری جدا شود وگرنه حرف دیگری باقی نمی‌ماند.


خب از نظر تو بازیکنی مثل خسرو حیدری که دیگر پا به سن گذاشته بود حقش نبود از استقلال جدا شود؟
ببینید من می‌گویم من، خسرو، امیرحسین صادقی، وحید طالب لو و حنیف دیگر وقت خداحافظی مان بود، ولی من از دخالت‌ها ناراحت هستم و اینکه با فکری که دارند تیم را به هم می‌ریزند و این خوشایند نیست. من دقیقا یادم هست که یک بازیکنی می‌خواست به استقلال بیاید، این بازیکن خاص به در و دیوار زد که او قرارداد امضا نکند، پستش هم هافبک دفاعی بود و بعد از آن روزبه چشمی مصدوم شد و ما تا آخر فصل یک هافبک دفاعی داشتیم. من دقیقا یادم هست شب فینال جام حذفی چه اتفاق‌هایی افتاد، تیم بستند، بازیکن اخراج کردند و این مسائل چیز‌هایی است که من را ناراحت می‌کرد.


پس خودت قبول داری این بازیکن در جدایی شما از استقلال نقشی نداشته است؟
نه او نقشی نداشت، ولی بار‌ها پشت سر بازیکنان صحبت کرد و با رفتار‌های بچه گانه اش تیم را خراب کرده بود. یکسری از مسائل بچه گانه این بازیکن باعث شد بین بازیکنان تفرقه بیفتد. یک سیب گندیده همه جعبه را خراب می‌کند و یک صحبت باعث می‌شود همبستگی تیم از بین برود. وقتی جو تیم به این شکل شد، بازیکن جوان برای خودش جناح درست می‌کرد که من نزدیک بود یکی از آن‌ها را کتک بزنم.


یعنی تو اعتقاد داری در استقلال باند بازی وجود دارد، درست است؟
بله در استقلال باند بازی است. ریشه باندبازی را باید بخشکانند، می‌گویند چرا اسم نمی‌آوریم، هرچه می‌گوییم خودمان را خراب می‌کنیم. ما چقدر این مسائل را بگوییم، یک بار به همراه چند بازیکن دیگر به دفتر مدیرعامل رفتیم و گفتیم کسی کنار تیم است که اجازه نمی‌دهد تیم نتیجه بگیرد، او گفت این شخص برکنار شده است بعدا فهمیدیم با قدرت‌تر از همیشه برگشته و تمام صحبت‌های ما در آن جلسه را هم می‌داند. به نظر شما بردن اسم این فرد فایده‌ای دارد؟ یادم هست آقای منصوریان گفت هرکسی استقلال را اذیت کند نامش را رسانه‌ای می‌کند، آقای منصوریان که من بسیار شما را دوست دارم بگویید چرا اسم این فرد را نیاوردید؟


از نظر تو با بازیکنی که تیم را به هم می‌ریزد چه برخوردی باید کرد؟
یک چیزی در مورد این بازیکن بگویم، درست است او ایراد‌هایی در رفتارش دارد، ولی زحمت هم کشیده است. اول فصل می‌خواهید با او قرارداد امضا کنید، بگویید ساکت باش و اگر کاری کردی یا حرفی زدی این اجازه را داریم که اخراجت کنیم. اگر بازیکنی که زحمت کشیده کنارش بگذارند کار درستی نیست. اگر می‌خواهید مشکلات استقلال برطرف شود باید ریشه این فساد‌ها را در تیم بخشکانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برهانی راز باند بازی در استقلال را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..