تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصول نشد/ عذرخواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید علنی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم

محمد حسن نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث استیضاح مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و پس گرفتن امضاء توسط برخی نمایندگان بیان کرد: کمیسیون فرهنگی طرح استیضاح را ۱۹ اردیبهشت تحویل هیئت رئیسه داده بود. هیئت رئیسه هم در تاریخ مقرر این طرح را به کمیسیون ارجاع داده بود. کمیسیون فرهنگی هم باید تا ۲۴ اردیبهشت تشکیل جلسه داده و اگر تعداد امضاء‌ها به ۱۰ نفر نمی‌رسید، این موضوع را به صحن علنی مجلس ارجاع می‌داد. امروز یک هفته از آن تاریخ گذشته است. روز گذشته با وزیر و جوانان جلسه داشتیم و با توجه به اینکه تعداد نمایندگان خواستار استیضاح ۱۷ نفر بودند، این موضوع به صحن ارجاع شد.

حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصل نشد/ عذر خواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید عنلی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم

او ادامه داد: طرح استیضاح امروز (سه شنبه) در صحن مجلس اعلام وصول نشد و دلیل این موضوع هم این بود که مجلس شورای اسلامی هفته آینده تعطیل است و اگر می‌خواستیم، استیضاح را وصول کنیم باید هفته آینده تعطیلی مجلس را لغو می‌کردیم.

حسن نژاد تصریح کرد: من نماینده استیضاح کنندگان هستم و بحث تعویق این موضع هیچ ربطی به بده بستان‌های نمایندگان با وزیر ندارد. اکنون ۱۷ نفر می‌خواهند وزیر ورزش و جوانان را استیضاح کنند و این افراد هم به هیچ وجه روی امضاء خود معامله نمی‌کنند. حتی اگر ۲۰ روز دیگر هم بحث استیضاح وجود داشته باشد، کسی امضاء خود را پس نمی‌گیرد. استیضاح کنندگان با وزیر مشکل شخصی ندارند. از روز اول هم ۱۷ امضاء داشتیم و تاکنون هم این تعداد باقی مانده است. حال شاید برخی پس از جمع آوری این ۱۷ امضاء خودشان طرح را امضاء کرده باشند و پس از آن هم پس گرفته باشند. این موضوع به خودشان و خدایشان باز می‌گردد، اما شاکله اصلی استیضاح که من و ۱۶ نماینده دیگر بودیم، نه معامله‌ای کرده ایم و نه امضا خود را به پستی می‌فروشیم.

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی درباره شائباتی که درباره پس گرفتن امضاء برخی نماینده‌ها مطرح شده است، بیان کرد: افرادی که درباره آن‌ها شائبه است جزء استیضاح کنندگان نبوده اند. وزیر باید نقص‌ها را قبول کرده و شروع به جبران کند. در همین زمانی که بحث استیضاح مطرح شده، ظرفیت جایگاه تماشاگران ورزشگاه نقش جهان برای دیدار سپاهان- پرسپولیس ۵۰-۵۰ می‌شود. این سوال مطرح است که آیا اگر تیم دیگری جز پرسپولیس حریف سپاهان بود، این بحث اجرا می‌شد؟ یا ما شنیده ایم پس از تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس، آقایان گفته اند استفاده از بازیکن و مربی خارجی در لیگ برتر ممنوع است. چگونه برای تیم خود وزارت ورزش با مربی خارجی قرارداد می‌بندید، اما برای رقیبان این تیم استفاده از مربی خارجی، ممنوع می‌شود.

حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصل نشد/ عذر خواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید عنلی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم

او افزود: نماینده‌ها می‌گویند عذرخواهی باید به عمل باشد نه به زبان. اینکه آقایان بیایند نسبت به یک موضوع ابراز تاسف کنند، اما همان روال قبلی را ادامه بدهند، درست نیست.

او درباره شایعاتی که درباره پس گرفتن امضاء احمد علیرضا بیگی پس از نزدیک شدن او به باشگاه تراکتورسازی مطرح شده است، گفت: خواهش می‌کنم به فردی مانند بیگی تهمت نزنید چرا که او اهل معامله نیست و امضاء خود را پس نگرفته است. ضمن اینکه تراکتورسازی، باشگاهی خصوصی است و هیئت مدیره اش ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد.

حسن نژاد درباره دلیل ورود برخی نمایندگان مجلس به امور مدیریتی باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: این موضوع ارتباطی به بحث استیضاح ندارد. هر کسی را در قبر خودش می‌گذارند. برخی‌ها عاشق دیده شدن هستند یا تقوا ندارند و به همین دلیل عضو هیئت رئیسه برخی فدراسیون‌ها می‌شوند. من که نمی‌توانم به او ایرادی بگیرم. خودش می‌داند و خدایش، اما استیضاح وزیر ورزش که ما دنبالش هستیم ربطی به این مسائل ندارد. افرادی هم که طرح استیضاح را امضاء کرده اند، عضویتی در فدراسیون‌های ورزشی نداشته و ندارند. هیچکس هم برای رسیدن به پست در فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی امضاء خود را پس نگرفته است.

او ادامه داد: در بحث استیضاح و رای اعتماد برخی موافق و برخی مخالف هستند. از دید نماینده‌هایی که اکنون در فدراسیون‌های ورزشی پست دارند، عملکرد سلطانی فر خوب است، اما از دید من عملکرد او بد بوده است. ما ترک‌ها عادتی داریم که اگر سرمان برود، امضاء خود را پس نمی‌گیریم مگر اینکه از ابتدا امضاء نکرده باشیم. اگر فکر می‌کنید وزیری مستحق استیضاح نیست، نباید این کار را انجام بدهید. با این وجود اگر نماینده‌ای به این نتیجه رسید که یک وزیر باید استیضاح شود، حتی اگر بمیرد هم نباید امضایش را پس بگیرد.

حسن نژاد درباره زمان استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: این موضوع در کمیسیون تمام شده است و حال باید هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح را اعلام وصول کند. اگر این کار را انجام ندهد تخلف کرده است. بالای ۱۰ نفر طرح استیضاح را امضاء کرده اند.

انتهای پیام/

نماینده‌هایی که با ورزش همکاری دارند عملکرد سلطانی فر را قبول دارند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصول نشد/ عذرخواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید علنی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..