تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیدی نه ایسما را می‌خواهد، نه منشا را

۸۶۶۲۷۳

۵۷ 

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با ۲ مهاجم خارجی خود یعنی گادوین منشا و اسماعیل گونسالوس ندارد.

خبر ورزشی: امروز ایسما از امارات به پرتغال و منشا نیز به نیجریه سفر می‌کنند. باشگاه استقلال برای حفظ آن‌ها باید صد‌ها هزار دلار هزینه کند، اما به این نتیجه رسیده‌اند که خروجی ایسما و منشا ضعیف‌تر از درآمدشان است.

مجیدی نه ایسما را می‌خواهد، نه منشا را

این ۲ مهاجم زمان سرمربیگری وینفرد شفر جذب شدند، اما کمیته فنی استقلال و فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه گفته‌اند ایسما و منشا نمی‌توانند مشکلات گلزنی این تیم را برطرف کنند کمااینکه در نیم‌فصل دوم هم آمار ضعیف‌شان نشان‌دهنده کیفیت فنی‌شان است.

باشگاه استقلال درصدد است در فضایی دوستانه با این ۲ بازیکن برای قطع همکاری به توافق برسد البته هر ۲ نفر آن‌ها مبالغی را از باشگاه طلبکار هستند و برای تسویه حساب احتمالاً سفر کوتاه‌مدتی به ایران داشته باشند. فرهاد مجیدی در محفلی خصوصی گفته امثال روح‌ا... باقری اگر فیکس باشند به مراتب گلزن‌تر و گلسازتر از ایسما و منشا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیدی نه ایسما را می‌خواهد، نه منشا را»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..