تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از بازیکن و مربی خارجی ممنوع نیست

۸۶۶۲۷۲

۹۳ 

روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال با ایراد توضیحاتی به تکذیب حرف های نقل قول شده از رئیس فدراسیون پرداخت.

ورزش سه: پس از آنکه  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم استفاده از بازیکنان و مربیان و همینطور البسه خارجی، صحبت کرد و به نوعی استفاده از آنها را ممنوع کرد. اما امروز روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره به ایراد توضیحاتی پرداخت. در این توضیح آمده است:

رئیس فدراسیون فوتبال در زمان حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تیم های باشگاهی لیگ برتر ایران را توصیه به استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی در زمینه نیروی انسانی( بازیکن، مربی و ...) کرد.

بر این اساس مباحث طرح شده، انتشار مباحثی مبنی بر اینکه رئیس فدراسیون فوتبال خواهان منع فعالیت مربیان یا بازیکنان خارجی در کشورمان شده، تکذیب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از بازیکن و مربی خارجی ممنوع نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..