تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مستند ناتمام» با موضوع سوریه آماده نمایش شد

«مستند ناتمام» با موضوع سوریه آماده نمایش شدبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، واحد مستند عمار «مستند ناتمام» را به کارگردانی «علی سرو» تولید کرده که با پایان مراحل فنی، آماده رونمایی و اکران شده است.

مخاطبان این مستند که در زمان ۳۷ دقیقه تولید شده است، روزهای اول به وجود آمدن داعش در سوریه را مشاهده می‌کنند و می‌بینند که چگونه بسیاری از مردم اسیر پروپاگاندای رسانه‌های استکباری می‌شوند و از حقیقت فتنه‌ای که در کشورشان آغاز شده، دور مانده‌اند.

داستان این مستند، توصیف رسالت سنگینی است که «هادی باغبانی» و همکارانش بر دوش خود احساس کردند و مردانه پا در میدان عمل گذاشتند. آن‌ها به ‌عنوان اولین گروه مستندساز به سوریه می‌روند و اولین تصاویر را از اوضاع این کشور و حوادث جنگی تازه را در آن‌جا ثبت و ضبط می‌کنند. هادی باغبانی؛ مستندساز و سرپرست گروه فیلمبرداری، در ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ در حومه دمشق به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مستند ناتمام» با موضوع سوریه آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..