تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت‌های آخر برای چند پرسپولیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست برانکو برای فصل بعد تقریبا قطعی است ولی برانکو هنوز در خصوص یکی دو مهره تیمش برای فصل آتی تردیدهایی دارد. این در حالی بود که بازی برابر السد قطر که نتیجه‌اش به لحاظ صعود به مرحله بعدی تاثیری در برنامه های پرسپولیس نداشت، فرصت خوبی برای سرمربی سرخ‌ها بود که  برخی از مهره‌های خود را مورد محک نهایی قرار دهد تا در نهایت پس از پایان جام حذفی تصمیم نهایی خود را در خصوص این نفرات بگیرد. این در حالی است که برانکو در نظر دارد با کمترین تغییرات ممکن از پرسپولیس برای آغاز فصل بعدی رونمایی کند. برخی از جوانان و یکی دو بازیکن باتجربه و قدیمی سرخ‌ها در حال حاضر در لیست انتظار برانکو قرار دارند که ماندن‌شان در جمع سرخ‌ها با اما و اگرهایی روبرو است.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت‌های آخر برای چند پرسپولیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..