تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات دوربین‌ گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ فاش شد

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با دوربین‌های عمومی عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از کارشناسان مطرح فناوری با نام مستعار Ice universe که به عنوان افشاگر بزرگ محصولات سامسونگ نیز شناخته می‌شود به تازگی صحبت‌هایی را در خصوص شکل و شمایل دوربین گلکسی نوت ۱۰ بیان کرده و به مقایسه مشخصه‌های احتمالی این گوشی با پرچمدار کنونی سامسونگ Galaxy Note 9 پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد

Ice universe معتقد است دوربین سلفی این تلفن همراه هوشمند سامسونگ در داخل صفحه نمایش آن قرار دارد و دوربین سه گانه اصلی این گوشی نیز به صورت عمودی در پشت دستگاه قرار دارد. فناوری به کار رفته در دوربین این گوشی با الگوبرداری از کیفیت و طرز ساخت دوربین Galaxy S10 ساخته می‌شود ولی به جای قرارگیری ردیف افقی به صورت عمودی و روی بدنه گوشی قرار می‌گیرند.

ترکیب این دوربین‌ها در کنار هم تصاویر با کیفیت باورنکردنی ۶۴ مگاپیکسل را ثبت می‌کند. حداقل کیفیت دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. توانایی چنین کیفیتی برای ثبت تصویر و عکس برداری با استفاده از این گوشی نشانگر تصمیم مهندسان سامسونگ برای به وجود آوردن یک دوربین عکس برداری وفیلم برداری فوق‌العاده در گوشی Galaxy Note 10 است.

همین میزان از کیفیت توانایی برای عکسبرداری در دیگر پرچمدار آینده سامسونگ Galaxy S11 نیز وجود خواهد داشت. منابع غیررسمی از سوی شرکت سامسونگ افشا کردند این گوشی احتمالا با نام Picasso در آینده شناخته می‌شود. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان با برنامه‌ریزی دقیق برای آینده این شرکت و کیفیت محصولات خود گام‌های بلند ولی حساب شده‌ای را برای آینده برمی‎‌دارد.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با دوربین‌های عمومی عرضه می‌شود

غول فناوری کره‌ای در رقابت با دیگر شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های هوشمند مانند اپل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند سهم بیشتری از بازار گسترده گجت‌ها و تلفن‌های همراه در اقصی نقاط جهان را بدست آورد.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید از گلگسی اس ۱۰ فاش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات دوربین‌ گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..