تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرحسین رستمی داغدار شد +عکس

امیر حسین رستمی داغدار شد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی صالحی بازیگر معروف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از فوت پدر امیرحسین رستمی هنرپیشه سرشناس خبر داد.

صالحی در اینستاگرام نوشت:

امیر حسین عزیزم ، رفیق با عشق ، درگذشت پدر گرامی و بزرگوارتو ، به تو و خانواده گرامیت تسلیت عرض میکنم ،میدونم که در این بیست روز گذشته که پدر در کما بود با تمام گرفتاریات و کارت هر روز با عشق میرفتی بیمارستان و در کنار پدر بودی ، در غمت شریکم داداش ، از خدا برات صبر میخام ، روح پدر شاد.

امیر حسین رستمی داغدار شد + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرحسین رستمی داغدار شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..