تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه غیرمنتظره‌ای که خدمتکاران رستوران با آن روبرو شدند! +فیلم

صحنه غیرمنتظره ای که خدمتکاران رستوران با آن روبرو شدند! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو خدمتکار آرژانتینی با خوش‌شانسی از حادثه ورود ناگهانی یک خودرو به داخل رستورانی در این کشور جان سالم به در بردند. راننده این خودروی شاسی بلند که یک زن سالخورده بود، پس از آنکه به اشتبا‌ه به جای پدال ترمز پای خود را بر روی پدال گاز قرار داد، ناگهان وارد رستوران شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یکی از خدمتکاران مرد در نزدیکی درب ورودی رستوران ایستاده و خدمتکار زن نیز در حال تمیز کردن میز‌ها است ناگهان این خودرو وارد رستوران می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این خودرو با شکستن میز و صندلی‌ها حدود چند متر وارد رستوران می‌شود. این خودرو پس از عبور از کنار مرد خدمتکار و چند متر حرکت در مقابل زن خدمتکار متوقف می‌شود.

این حادثه در رستورانی در منطقه "روساریو" آرژانتین رخ داد. بلافاصله خدمتکاران با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و آن‌ها در محل حادثه حاضر شدند. خدمتکار زن رستوران در مصاحبه با رسانه‌های محلی آرژانتین در مورد این حادثه گفت: "واقعاً شوکه شدم. حدود ۴۰ دقیقه طول کشید تا پرسنل اورژانس زخم‌های مرا مورد مداوا قرار دادند."

گفتنی است؛ همچنین فرزندان راننده سالخورده دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند و از پرسنل اورژانس خواستند مادر آن‌ها را نیز مورد درمان قرار دهند. هنوز مشخص نیست که آیا این حادثه توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لحظه ورود ناگهانی خودرو به رستوران!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه غیرمنتظره‌ای که خدمتکاران رستوران با آن روبرو شدند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..