تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار اختصاصی سایت رمانکده

با عرض سلام و ادب خدمت تمامی کاربران عزیز و همیشگی سایت رمانکده با یه سوپرایز بسیار ویژه خدمتتون رسیدیم اینبار برای معرفی نرم افزار اختصاصی سایت  رمانکده که دیگه با داشتن این نرم افزار بدون هیچ دردسری و با نهایت راحتی و سهولت به تمام رمان ها و مطالب داخل سایت رمانکده دسترسی کامل خواهید داشت . شکر خدا مثل تمامی امکاناتی که مثل تمام امکانات قبلی سایت در این زمینه در بین تمامی سایت های رمان کشورمون نیز اولین ساتت رمانی هستیم که نرم افزار اختصاصی سایت رو رونمایی میکنه و مطمعن هستم که این نرم افزار بسیار مورد توجه شما عزیزان قرار خواهد گرفت  .

امکانات این نرم افزار:

دسترسی به تمامی ارشیو رمان های سایت سرعت لود فوق العاده نرم افزار نسبت به مرورگر دانلود و تهیه بسیار اسان رمان ها امکان اضافه کردم رمان های دلخواه به لیست علاقه مندی ها امکان ثبت نظر بصورت خیلی آسان و ساده آگاه شدن از جدیدترین و بهترین مطالب سایت از طریق اعلان داخل برنامه

photo 2019 05 21 02 19 40 300x300 - نرم افزار اختصاصی سایت رمانکده

photo 2019 05 21 02 19 40 300x300 - نرم افزار اختصاصی سایت رمانکده

همین الان برنامه رو دانلود کنید و از امکانات بسیار ویژه این برنامه لذت ببرید .

android direct download - نرم افزار اختصاصی سایت رمانکده

android direct download - نرم افزار اختصاصی سایت رمانکده

3.3/5 ( 3 نظر )




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار اختصاصی سایت رمانکده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..