تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسیقی متن فصل هشتم (8) سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

بعد از مدت ها، فصل هشت و پایانی سریال محبوب بازی تاج و تخت هم به اتمام رسید و در این لحظه در خدمت شما هستیم با موسیقی متن فصل هشتم (8) سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones Season 8) از رامین جوادی (Ramin Djawadi) که پیشتر در مطلب “موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت” به معرفی این سریال و آهنگساز آن پرداختیم.

امیدوارم از موسیقی فصل هشت (فصل پایانی) بازی تاج و تخت نهایت لذت رو ببرید و در آینده شاهد سریال های مشابه و آثار دیگه ای از رامین جوادی باشیم.

موسیقی متن فصل های دیگر سریال بازی تاج و تخت

موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل اول
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل دوم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل سوم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل چهارم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل پنجم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل ششم
موسیقی متن بازی تاج و تخت فصل هفتم
موسیقی سکانس پایانی قسمت سوم فصل هشتم بازی تاج و تخت (شاه شب The Night King) (در همین آلبوم موجود است)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسیقی متن فصل هشتم (8) سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..