تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوای درد!(گفت و شنود)

گفت: مگر ترامپ ۴۷۰ میلیارد دلار از آل‌سعود نگرفته بود که در مقابل نیروهای مقاومت از عربستان دفاع کند؟!
گفتم: بر منکرش لعنت! البته فقط یک قلمش
 ۴۷۰ میلیارد دلار بود. حالا مگه چی شده؟!
گفت: دیگه می‌خواستی چی بشه؟ اینهمه پول بی‌زبون رو از آل‌سعود بدبخت و بیچاره و فلک‌زده و مادر مرده و... گرفتند که مراقبش باشند، اما در انفجارهای فجیره و ینبوع و سایر مراکز حساس و استراتژیک عربستان، هیچ غلطی نتوانستند بکنند و فقط نگاه کردند!
گفتم: فالگیر شیادی وارد یک روستا شد و دید اهل روستا‌ گریان و پریشانند. علت را پرسید، گفتند؛ کدخدا در بستر مرگ است. دوره‌گرد گفت؛ دوای دردش پیش من است! اتاق را خلوت کنید و انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ فراهم آورید و... اهل روستا چنان کردند که گفته بود ولی روز بعد که
درِ اتاق گشودند، کدخدا را مرده یافتند، از فالگیر پرسیدند، این چه مداوا بود؟! گفت؛ اگر این مداوا نکرده بودم، من هم از گرسنگی مرده بودم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوای درد!(گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..