تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ از دلایل شکست نشست ویتنام گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ سرانجام دلیل شکست مذاکراتش با رهبر کره شمالی در هانوی ویتنام را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آسیا تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز اظهار داشت: واشنگتن خواهان بسته شدن ۵ سایت هسته‌ای کره شمالی بود اما آنها تنها راضی به بستن دو سایت بودند.

ترامپ گفت: زمانیکه ویتنام را ترک می کردم به رئیس کیم گفتم شما آماده معامله نیستید چرا که فقط می‌خواهید از شر یک یا دو سایت خلاص شوید اما آنها پنج سایت دارند سایت‌های دیگر چه می شود؟این اصلا خوب نیست.

پیش از این گفته شده بود که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی مرکز تحقیقات هسته‌ای یونگ بایون در ۱۰۰ کیلومتری پیونگ یانگ را روی میز مذاکرات گذاشته اما به گفته ترامپ کیم حاضر به بستن یک سایت دیگر هم بوده است.

ترامپ در این گفتگو از ذکر جزییات بیشتر درباره این دیدار خودداری کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ از دلایل شکست نشست ویتنام گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..