تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۱۵۰ مبلغ دینی از قم به بقاع متبرکه سراسر کشور

حجت الاسلام هادی شفیع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح ضیافت الهی برای نهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در جوار امام زادگان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این طرح را استفاده از ظرفیت ایام مبارک رمضان در جوار امام زادگان عنوان کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان اماکن مقدسه دارای شور و حال خاصی است بنابراین این طرح با استفاده از ظرفیت این اماکن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: هزار و ۱۵۰ نفر از طلاب علوم دینی حوزه علمیه قم به امام زادگان و مناطق محروم اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از ظرفیت مبلغان بومی که طلابی ساکن در جوار امام زادگان هستند نیز استفاده می‌شود، افزود: در این طرح از هزار و ۸۰۰ نفر از مبلغان بومی شامل ائمه جماعات، روحانیون ساکن در مراکز امامزادگان و مبلغان حاضر در روزهای آخر هفته در امام زادگان استفاده می‌شود.

حجت الاسلام شفیع زاده بیان کرد: در طرح ضیافت الهی به برپایی خیمه‌های معرفت اقدام شده است که مبلغان در خیمه‌های معرفت امامزادگان شامل کارشناس کودک، کارشناس پرسش و پاسخ و غیره می‌شود.

وی گفت: در طرح ضیافت الهی محفل جز خوانی در امام زادگان واجب التعظیم برگزار خواهد شد.

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: جلسات تفسیر با حضور متخصصان تفسیر در استان‌ها که شامل ۶۵ نفر متخصص تفسیر و عمدتاً اساتید حوزه هستند، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم افطاری ساده در بقاع شاخص برای روزه داران برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۱۵۰ مبلغ دینی از قم به بقاع متبرکه سراسر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..