تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله قطبی به انتخاب ویلموتس:مربیان ایرانی ازاوبهترند!

قطبی برای اینکه تیمش فصل آینده جزو مدعیان قهرمانی باشد خواسته‌هایی از مدیران باشگاه اهوازی داشت که در نهایت مورد قبول آن‌ها واقع نشد و امروز رسما از هم جدا شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق تیم ملی که گویا توقع داشت او را به عنوان جانشین کی روش انخاب کنند، انتخاب فدراسیون فوتبال و تاج را زیر سوال برده است .

مسئولان باشگاه فولاد نخواستند خواسته‌های شما را فراهم کند؟
نه، قطعاً می‌خواستند شرایط برای ادامه کار فراهم شود، اما شاید در توان‌شان نبود. از زمانی که به اهواز رفتم تمام توان خود را گذاشتم که با انتقال تجاربم به تیم باعث بالا رفتن کیفیت فنی بازیکنان و تیمم شوم. فکر کنم چه از لحاظ نتیجه‌گیری، کیفیت بازی، کیفیت فردی بازیکنان و ساختار دفاعی و حمله تیمی و... پیشرفت خیلی خوبی داشتیم، اما متأسفانه کار من در فولاد نیمه‌تمام ماند.

شما خواسته غیرمنطقی از فولاد داشتید یا نام چند ملی‌پوش را در لیست خود قرار داده بودید؟
نه هیچ یک از خواسته‌های من غیرمنطقی نبودند و لیستی هم به باشگاه ندادم که در مورد آن قضاوت شود. همه هدفم و خواسته من این است که فولاد حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر از گذشته شود تا بتواند با تیم‌های مدعی رقابت کند.

 آیا با باشگاه دیگری در حال مذاکره هستید؟
بله، من چند پیشنهاد از کشور‌های مختلف در دست دارم که در حال بررسی آن‌ها هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم. متأسفانه در فولاد یک کار خوب را استارت زدیم اما فکر می‌کنم با یک همکاری خوب می‌شد فولاد را فصل آینده به جمع مدعیان آورد. مطمئناً برای اینکه این مسیر طی شود و به جایگاه بالاتر برسیم نیاز بوده و هست که ابزار فراهم باشد.

حمله قطبی به انتخاب ویلموتس:مربیان ایرانی ازاوبهترند!

در فوتبال ایران مدیران آن‌طور که باید صبور نیستند و فکر کنم شما خیلی زود به این نتیجه رسیدید.
این یک اصل در فوتبال است که هر مربی وقتی وارد یک مجموعه و فرهنگ جدیدی می‌شود به زمان احتیاج دارد تا بتواند تأثیری که باید را بگذارد. در حال حاضر مربی بزرگ‌تر و بهتر از گواردیولا در دنیا نداریم. همین مربی وقتی به منچسترسیتی رفت در سال اول موفق نبود، اما در سال‌های بعد آن توانست این تیم را متحول کرده و به جایگاهی برساند که هوادارانش سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند. در فوتبال هیچ وقت نباید عجول بود و اگر کار‌ها با برنامه و روی اصول پیش برود حتماً نتیجه مثبت در پی خواهد داشت.

امکان کار شما با کدام باشگاه ایرانی دیگر وجود دارد؟
اجازه دهید در مورد آینده‌ای که هنوز اتفاق نیفتاده است، صحبتی نکنم.

در مورد انتخاب مارک ویلموتس به عنوان جانشین کی‌روش چه نظری دارید؟
شناخت زیادی از کار ویلموتس ندارم، اگرچه کارنامه او برای همه‌ مردم روشن است. فقط می‌توانم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت کنم و هر موقع هر کمکی لازم باشد با کمال میل برای تیم ملی انجام می‌دهم، اما ناراحتم از اینکه مدت‌ها با اسم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند و مدام روی سرمربی خارجی تأکید دارند، ولی در نهایت می‌بینیم در عمل انتخاب دیگر صورت می‌گیرد. فکر کنم این کار آن‌ها و بازی کردن با نام‌های بزرگ دنیا توهین به شعور اهالی فوتبال بود. مردم خیلی باهوش هستند و خیلی خوب کیفیت مربیان را تشخیص می‌دهند. فکر می‌کنم گزینه‌های ایرانی از انتخاب صورت گرفته کیفیت بهتری دارند.

صحبت پایانی برای هواداران خود ندارید؟
اگر قسمت شد که دوباره در فوتبال ایران کارم را ادامه دهم با عشق و علاقه زیاد این کار را انجام خواهم داد. اگر غیر از این بود جوانان را تشویق می‌کنم به کار و تلاش بیشتر برای پیشرفت. همه‌ آن‌هایی که به نوعی در این فوتبال هستند همیشه باید به دنبال دانش و کسب تجربه باشند و با کار مثبت در کنار هم به پیشرفت فوتبال کشورمان کمک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله قطبی به انتخاب ویلموتس:مربیان ایرانی ازاوبهترند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..