تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: آمریکا بازی خطرناکی را به راه انداخته است

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد، تا زمانیکه آمریکا با پایبندی به تعهداتش ذیل برجام، به ایران احترام نگذارد، با آن‌ها وارد مذاکره نخواهیم شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» تأکید کرد تا زمانیکه آمریکا با پایبندی به تعهداتش ذیل برجام به تهران «احترام» نگذارد، ایران با دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا وارد مذاکره نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات تحریک آمیز واشنگتن در غرب آسیا هشدار داد که آمریکا با افزایش حضور نظامی در منطقه «بازی بسیار، بسیار خطرناکی را به راه انداخته است».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران ضمن انتقاد از اعزام ناوگروه ضربتی «یو اس اس آبراهام لینکلن» و یگان بمب‌افکنی آمریکا به منطقه گفت: «قرار دادن تمامی این دارایی‌های نظامی در یک منطقه کوچک، به خودی خود مستعد حوادث است. ضرورت احتیاط بسیار زیاد وجود دارد و آمریکا بازی بسیار بسیار خطرناکی را راه انداخته است».

وزیر خارجه ایران ضمن انتقاد از خروج واشنگتن از برجام گفت: «ما با حسن نیت رفتار کردیم. ما قصد گفتگو با افرادی که وعده‌های خود را زیر پا گذاشتند، نداریم».

ظریف در واکنش به تهدیدات اخیر ترامپ در توییتر گفت که ایران در مقابل تهدیدات سرتعظیم فرود نمی‌آورد و اینگونه ادامه داد: «ایران هرگز با تهدید و اجبار مذاکره نمی‌کند. شما نمی‌توانید هیچ ایرانی را تهدید کنید و از آن‌ها انتظار تعامل داشته باشید. راه (مذاکره و تعامل) از طریق احترام و نه تهدید است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: آمریکا بازی خطرناکی را به راه انداخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..