تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت ۳۵۰ هزار گلدان گل در فضای سبز بجنورد آغاز شد

خراسان شمالی- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد از کاشت ۳۵۰ هزار گلدان گل در فضای سبز شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، عباسعلی مهماندوست گفت : کاشت این گل ها در بلوار ها ، میادین و بوستان ها  ، به عنوان جایگزین کشت بهاره اجرا می گردد .

وی افزود: این گل ها شامل جعفری ، ناز آفتابی ، رعنا زیبا ، شاپسند بذری ، کوکب بذری، آهار، اطلسی ایرانی و... است.

وی بیان داشت: این گل ها از تولیدات گلخانه سازمان می باشد که نشان از توان بالای واحد تولیدات، در تامین گل و گیاه فضای سبز شهری دارد .

رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: این اقدام با هدف خودکفایی سازمان در تامین گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهری ، افزایش منابع درآمدی پایدار و تامین گل و گیاه سایر شهرداری ها انجام می شود .

وی خاطر نشان کرد : واحد تولیدات سازمان سالانه بیش از 4 میلیون انواع گل های نشایی وگلدانی  تولید می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت ۳۵۰ هزار گلدان گل در فضای سبز بجنورد آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..