تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی سونی از هدفون XB900N؛ حذف نویز با چاشنی بیس اضافه

هدفون‌های با قابلیت حذف نویز به ویژه مدل های راحت و با کیفیت اغلب قیمت بالایی دارند، حالا اما سونی هدفون XB900N را معرفی کرده که همین ویژگی ها را با قیمت مقرون به صرفه تر ارائه می کند.

هدفون XB900N جدای از حذف نویز، به واسطه تا شدن و چرخش به جهات مختلف از نظر طراحی انعطاف پذیری داشته و حمل و نقل آن را تسهیل می کند. ژاپنی ها هدبند را هم به گونه ای طراحی کرده اند که کاربر در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل نشود.هدفون XB900N

این هدفون رو گوشی همانطور که از حروف XB در نام آن پیداست، بیس بالایی را به ارمغان آورده و کاربر را در موزیک غوطه‌ور خواهد ساخت. اگر از عاشقان بیس باشید XB900N به یار شما تبدیل می شود اما اگر به موزیک های نرمال علاقه دارید، بهتر است سراغ گزینه های دیگری بروید.

از بیس بیشتر می توان برای پوشش کیفیت پایین صدا بهره برد اما هنوز مشخص نیست چه میزان از قابلیت حذف نویز از طریق افزایش حجم بیس صورت می گیرد. بنابرین بهتر است پیش از خرید این محصول آنرا امتحان کنید. هدفون XB900N

این مدل علی رغم قیمت کمتر نسبت به WH-1000XM بسیاری از قابلیت های آن از جمله کنترل های لمسی و امکان شنیدن صدای محیط اطراف حین پوشاندن یکی از گوشی ها را فراهم می کند. سونی مدعی است که هدفون XB900N با یکبار شارژ کامل توانایی پخش موزیک تا ۳۰ ساعت را دارد.

از قابلیت های دیگر باید به پشتیبانی از دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا، اتصال از طریق بلوتوث و NFC، پورت USB-C، میکروفون داخلی و طراحی مشابه مدل 1000X M3s با رنگ های آبی و مشکی اشاره کرد. این محصول از دو ماه دیگر و با قیمت حدود ۲۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

تماشا کنید: ویدیوی جدید اکسپریا 1 قدرت دوربین این گوشی را نشان می‌دهد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی سونی از هدفون XB900N؛ حذف نویز با چاشنی بیس اضافه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..