تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد مدیران خودرو به مناطق سیل زده غرب کشور آغاز شد

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو نخستین محموله از کمکهای خود برای آسیب دیدگان سیل اخیر در استان لرستان را در باهمکاری نمایندگی مجاز خود با کد ( کاظمیان ) آغاز نموده است. روستاهای توابع شهرستان نور ده ، محل توزیع کمک ها بود که جزو نقاط محروم بود و سیل اخیر خسارات بسیاری را به آن نقطه وارد نمود ، کمکهای توزیع شده شامل مواد غذایی ، و همچنین اسیاب بازی ، مداد رنگی و دفترچه نقاشی بود تا در این کمپین رمضانی توجه ویژه ایی به کودکان این قشر آسیب پذیر به لحاظ روانی صورت پذیرد، توزیع کمکهای فوق در بیش از 12 روستای آن منطقه صورت پذيرفت تا بتواند مرحمی کوچک بر روی زخمهای آسیب دیدگان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد مدیران خودرو به مناطق سیل زده غرب کشور آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..