تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از سه طرح ورزشی در قم بهره برداری خواهد شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سه طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، تا چند روز آینده در قم به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود مهمترین این طرح‌ها را مجموعه ورزشی پیامبر اعظم است و  بهره برداری از این مجموعه ورزشی موجب تحول و افزایش چشمگیر زیرساخت‌های ورزشی قم می‌شود.

وی افزود: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) با ۹ هزار متر مربع زیربنا، شامل سالن ورزشی یک هزار و ۵۰۰ نفره، استخر سرپوشیده و سالن‌های ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه در سطح بین المللی است که بیش از ۳۷۵ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

منعم خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی، از آخرین استاندارد‌های بین المللی برخوردار است به گونه‌ای که امکان برگزاری مسابقات بین المللی در سالن ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای آن وجود دارد.

مجموعه ورزشی پیامبر اعظم در منطقه محروم امامزاده سید علی (ع) قم واقع در بلوار ۱۵ خرداد ساخته شده است و با بهره برداری از آن، بخش زیادی از نیاز‌های منطقه به زیرساخت‌های ورزشی بر طرف می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استخر تختی و زمین چمن ۱۵ خرداد را از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری دانست و افزود: علاوه بر این، چهار طرح ورزشی از جمله خانه جوان و چمن مصنوعی کهک، خانه جوان دستجرد و مجموعه ۴۵۰۰ نفری پردیسان در آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی قم هم اکنون ۵۰ سانتی متر مربع است افزود: این رقم با توجه به جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری قم باید به یک متر مربع افزایش یاید.

میانگین سرانه ورزشی کشور هم اکنون ۸۰ سانتی متر مربع و استاندار جهانی ۲ متر مربع است.

انتهای پیام/الف

بهره برداری از سه طرح ورزشی در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از سه طرح ورزشی در قم بهره برداری خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..