تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1398/02/31 شناسه خبر: 1488051

فرمانده انتظامی شهرستان"تاکستان "از دستگیری ۵ سارق و کشف ۸ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

کشف 20 راس دام قاچاق در "بوئین زهرا"

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی واحد گشت پاسگاه بخش "دشتابی" حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از کامیون مورد نظر 20 راس گوساله قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه 3 میلیارد ریال بر آورد شده است، گفت: دام ها تحویل اداره دامپزشکی و متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌‌های متعدد موتور سیکلت در سطح شهر تاکستان و با توجه به ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژدر دستور کار مامورین کلانتری 11 امام شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به دو نفر سارق که سابقه سرقت داشت مظنون شدند و افراد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل افراد مظنون آنان را در حال پرسه زنی در حاشیه شهر تحت محاصره قرار دادند و در یک عکس العمل سریع پلیسی آنان را دستگیر و سه موتور سیکلت را در مخفیگاه آنان کشف کردند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به همکاری سه نفر دیگر و به 5 فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: با دستگیری 3 سارق دیگر، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشید و موتور سیکلت خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، دزدگیر و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

توقیف محموله 500 میلیون ریالی قاچاق در شهرستان تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از اقدامات اطلاعاتی از عبور مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع شناسایی و دستگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در مبادی ورودی شهرستان تاکستان حین گشت زنی و کنترل محورها خودروی مورد نظر را در آزاد راه "زنجان به قزوین" مشاهده و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 600 عدد شامپو و حالت دهنده موی خارجی قاچاق کشف شد.

عزیزی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده 500 میلیون ریال از سوی کارشناسانبرآورد شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور را یکی از اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی در مقابله با قاچاق کالا و ارز استفاده می کنیم.

دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو"پژو پارس" خاکستری دارای سابقه سرقت در محور ترانزیت که بلافاصله ماموران در مبادی ورودی شهر بوئین زهرا مسقر و به کنترل محور پرداختند.

وی در ادامه افزود: مامورین کلانتری 11 "پاسداران" حین کنترل محورخودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف ودر بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت ازشهر "تهران" بوده وخودرو مسروقه می باشد که ماموران بلافاصله راننده را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..