تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمش و خاک روی؛ بیشترین صادرات استان زنجان است/ در حال رایزنی برای راه اندازی مدرسه صادراتی در استان زنجان هستیم

ساعت: 10:24 منتشر شده در مورخ: 1398/02/31 شناسه خبر: 1487933

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه مدرسه صادراتی در 5 استان به صورت پایلوت راه اندازی می‌شود گفت: ایجاد این مدرسه در زنجان هنوز قطعی نشده ولی در حال رایزنی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت صادرات محصولات تولیدی از شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار کرد: درصد زیادی از صادرات استان از شهرک صنعتی روی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده صادرات استان از شهرکهای صنعتی در بخش سرب و روی است تصریح کرد: توافقنامه‌ای هم بین شرکت شهرکهای صنعتی کشور و سازمان توسعه تجارت منعقد ایجاد راهکارهای عملی در افزایش میزان صادرات منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به فعالیت شرکت‌های EMC یا همان شرکت‌های توسعه صادرات صنعتی صادرات یعنی افرادی که با وجود نداشتن سرمایه، مدیریت می‌کنند افزود: این شرکتها در زمینه صادرات کالا فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: این شرکتها رایزنی‌های صادراتی را انجام می‌دهند و در صورت رضایتمندی صاحب کالا اقدام به انتقال می‌کنند که این راه روند صادراتی را طولانی کرده و کمی مشکل است و همچنین ممکن است در این روش از سوی صاحبان کالاها اعتماد لازم ایجاد نشود.

احمدی با اشاره به اینکه این روش زمانبر بوده و به نفع صادرات و همچنین شخص صادر کننده نیست افزود: به جای این کار راه اندازی طرحی به نام مدرسه صادراتی مطرح است که 5 استان به عنوان پایلوت انتخاب خواهند شد و امیدواریم با اهتمام و تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم استان زنجان را جزو این 5 استان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌ emc در استان زنجان وجود ندارد بیان کرد: سازمان شهرکهای صنعتی به جای تقویت شرکت‌های emc راه اندازی مدرسه صادراتی به منظور تربیت و آموزش مسئول صادرکنندگان واحدهای تولیدی را در برنامه‌ قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بیان کرد: با ایجاد مدرسه صادراتی صادر کنندگان و وارد کنندگان با قوانین و روش‌های مختلف صادرات آشنا می‌شوند و از ظرفیت‌های جوانانی که علاقمند فعالیت در حوزه صادرات و واردات هستند آموزش می‌بینند و می‌توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح در روند افزایش میزان صادرات استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود بیان کرد: همچنین در وضعیت موجود نیز باید صادر کنندگان با روش‌های مختلف تحریم‌ها را دور بزنند و کالاهای صادراتی خود را به کشورهای هدف صادر کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمش و خاک روی؛ بیشترین صادرات استان زنجان است/ در حال رایزنی برای راه اندازی مدرسه صادراتی در استان زنجان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..