تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۲۷ پروژه با حضور رئیس‌جمهور در آذربایجان‌غربی

ساعت: 12:43 منتشر شده در مورخ: 1398/02/30 شناسه خبر: 1487644

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان ۲۷ پروژه بزرگ با ۴۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران از سفر قریب الوقوع دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: در این سفر که در آینده نزدیک انجام می گیرد، ۲۷ طرح و پروژه که مهم ترین آن ها پروژه عظیم سد کرم آباد است با ۴۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی، به دیگر پروژه های افتتاحی استان در سفر رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر علاوه بر بهره برداری از سد کرم آباد پلدشت با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، چندین پروژه در بخش کشاورزی با ۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار، چند پروژه مخابراتی با ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار و تعدادی پروژه ورزشی از جمله استادیوم ۵هزار نفری سلماس با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار آذربایجان غربی، در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری های مناسب دولت تدبیر و امید در استان افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص های توسعه استان، سرمایه گذاری های بزرگی در آذربایجان غربی انجام داده است.

شهریاری، اضافه کرد: از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی از جمله ۶ هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در طرح های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری انجام گرفته است.

وی، خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای استان آذربایجان غربی اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ بی تردید نوع نگاه دولت به استان، آینده ای درخشان را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

لازم به ذکر است؛ بر اساس اعلام دستگاه‌های مجری، حسن روحانی فردا با همراهی تعدادی از وزرا به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۲۷ پروژه با حضور رئیس‌جمهور در آذربایجان‌غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..