تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی+ تصاویر

ساعت: 21:38 منتشر شده در مورخ: 1398/02/30 شناسه خبر: 1487852

طی مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی که با حضور مسئولین بسیج دانشجویی و دانشگاه برگزار شد، حامد نقی زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی که با حضور معرفت سیاهکوهیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل و مسئولین تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در سالن شورای دانشگاه محقق اردبیلی برگزار ضمن قدر دانی از زحمان محمد سلطانی مسئول بسیج دانشجویی سابق دانشگاه محقق اردبیلی، حامد نقی زاده بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه بزرگترین توفیق الهی آن است که انسان با عزت زندگی کند، گفت: عزت و شرافت انسانی در سایه توحید، قرآن و ولایت شکل می گیرد.

وی تصریح کرد: چه زیباست که انسان در دوران جوانی مسیر خود را مشخص کند و برای رسیدن به هدف غایی و کمال انسانیت، علی اکبر(ع) و قاسم(ع) وار وارد میدان نبرد شده و پرچم ولایت و اسلام را با شکل گیری تمدن نوین اسلامی به اوج قلۀ سعادت انسانی نصب کند.

حسنی در پایان سخنان خود وحدت و همدلی، ایثار، شجاعت و گذشت را در جهت رسیدن به اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی یاد آور شد.

 

معرفت سیاهکوهیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: کسانی که فکر، رفتار و منش یکپارچه با ولایت دارند، نعمت بزرگی را از خداوند متعال هدیه گرفته اند.

وی با تاکید بر وحدت کلمه در میان تشکل های دانشجویی گفت: دشمنان اسلام در کمین اند در حالی که برخی در پشت سنگر ها حق قدم می زنند و هنوز آرایش نظامی هم به خود نگرفته اند.

 

پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل نیز با بیان اینکه بسیج دانشجویی عصارۀ وجودی امام خمینی(ره) است، گفت: اهمیت موضوع را قشر تشکیل دهنده این بسیج مشخص می کند که آن هم دانشجویان و جوانان هستند.

وی با اشاره به اهمیت قشر جوان از دیدگاه امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: هدف غایی و نهایی حضرت امام(ره) تشکیل حکومت جهان اسلام بود که آنرا به جوانان در بسیج دانشجویی سپردند.

پرزور در ادامه به دو اصل و ماموریت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: نگاه کاملا بالا و فراجناحی مبتنی بر رویکرد علمی در جهت گفتمان سازی و اقدام و عمل اساس و محور حرکت بسیج دانشجویی است.

 

گفتنی است در ادامه جلسه  عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت،  علیرضا دستور مسئول حراست دانشگاه محقق به بیان نقطه نظرات خود دپرداختند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای محمد سلطانی به عنوان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، حامد نقی زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه  معرفی شد.

انتهای پیام/ج

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..