تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان تعمیر 2400 مسکن سیل‌زده در مازندران

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1398/02/31 شناسه خبر: 1488054

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: مرمت و تعمیر دو هزار و ۴۰۰ واحد آسیب‌دیده ناشی از سیلاب در استان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد خانی نوذری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه شش هزار و ۸۰۰ واحد تجاری و مسکونی براثر سیلاب اخیر درمازندران  دچار خسارت شدند اظهار داشت: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان بلاعوض تعمیراتی و معیشتی بین سیل زدگان پرداخت شده است.

وی افزود: به سه هزار و ۲۷۴ خانوار ۶۵ میلیارد ریال بلاعوض تعمیراتی و به پنج هزار و ۴۰۶ نفر حدود ۱۴۷ میلیارد ریال بلاعوض معیشتی پرداخت شده است.


مدیرکل بنیاد مسکن مازندران عنوان کرد: تاکنون چهار هزار و ۸۹۴ نفر برای دریافت تسهیلات تعمیراتی و معیشتی به بانک‌ها معرفی شدند که هزار و ۷۰۰ واحد منجر به قرارداد شده است.


خانی نوذری با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۵۲۵ واحد تعمیراتی در استان شروع شده است گفت: تاکنون آوار برداری ۲۷۲ واحد تخریبی از مجموع ۵۳۰ واحد تشکیل پرونده شده، در استان انجام شده است که بیش از ۵۰ درصد واحدهای تخریبی را شامل می‌شود.


این مسئول افزود: برای حدود ۱۶۰ واحد احداثی پروانه ساخت صادر، ۲۵۱ واحد پی کنی، ۱۰۲ واحد اجرای فوندانسیون و ۲۸ واحد اجرای اسکلت انجام شده است و خوشبختانه سرعت بازسازی مطلوب است.


خانی نوذری تصریح کرد: امید می‌رود تا پایان خردادماه کار تعمیر واحدها به پایان رسد، همچنین تاکنون دو هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان بین مردم سیل‌زده در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان تعمیر 2400 مسکن سیل‌زده در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..