تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوازم‌خانگی به مددجویان سیل‌زده گالیکش اهدا شد

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1398/02/31 شناسه خبر: 1487993

مدیر کمیته امداد گالیکش گفت: آهنگ کمک‌رسانی برای جبران خسارت آسیب دیدگان از سیل و بارش‌های سال جاری در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ محمد اسکندری گفت: این اقلام شامل 52 دستگاه یخچال، 200 تخته فرش و موکت 12 متری، 20 دستگاه تلویزیون، 50 عدد بخاری‌برقی، 170 تخته پتو و 30 دست رختخواب است.

وی بابیان اینکه لوازم‌خانگی متناسب با میزان خسارت هر یک از مددجویان به همراه 333 بسته غذایی بین آنان توزیع‌شده است، اضافه کرد: علاوه بر این، مقدار دو تن کنسانتره خوراک دام نیز بین مددجویانی که طرح اشتغال و پرورش دام داشتند، توزیع شد.

اسکندری با یادآوری اینکه در جریان بارش‌های شدید روزهای پایانی سال 97 و وقوع سیل در برخی مناطق گالیکش، 681 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد این شهرستان دچار خسارت شدند، گفت: پیگیری صدور پروانه ساختمانی منازل آسیب‌دیده در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: از مجموع واحدهای مسکونی آسیب‌دیده، 588 واحد در روستاها و بقیه در مناطق شهری گالیکش واقع هستند که 167 واحد آن نیاز به بازسازی مجدد و بقیه نیاز به تعمیرات دارند.

مدیر اداره کمیته امداد گالیکش ادامه داد: برای احداث واحدهای مسکونی از 100 تا 150 میلیون ریال کمک بلاعوض و مبلغ 500 میلیون ریال در شهر و 400 میلیون ریال در روستاها تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی گفت: برای تعمیرات واحدهای مسکونی نیز مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض و متناسب با میزان خسارت از 100 تا 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

اسکندری گفت: به 30 نفر از مددجویانی که واحد مسکونی آنان غیرقابل‌سکونت شده، کمک‌هزینه اجاره منزل پرداخت و در منازل استیجاری سکونت داده‌شده‌اند.

به گفته وی 4 هزار و 80 خانوار زیرپوشش کمیته امداد شهرستان گالیکش قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوازم‌خانگی به مددجویان سیل‌زده گالیکش اهدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..