تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان گالیکش روزانه 700 گرم زباله تولید می‌کند

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1398/02/31 شناسه خبر: 1488067

فرماندار گالیکش گفت: آموزش شهروندی یکی از مهم‌ترین اصول و راهکارها در مدیریت پسماند و مقابله با گسترش آلودگی محیط‌زیست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز حسین مایلی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ باید در خانواده‌ها، مدارس و ادارات گالیکش ترویج پیدا کند و در همین راستا همه مسئولین دستگاه‌ها باید سازوکار و مقدمات موردنیاز را جهت اجرای آن فراهم کنند.

وی گفت: هر یک از شهروندان شهرستان گالیکش به‌طور میانگین روزانه 700 گرمی زباله تولید می‌کنند.

مایلی افزود: تغییر الگوی مصرف یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش زباله و مدیریت پسماند در جامعه است.

فرماندار گالیکش گفت: شهرداری‌ها نسبت به فعال‌سازی غرفه بازیافت در سطح شهرها اقدام کنند تا از این طریق بتوان ارتباط با شهروندان را با موضوع پسماند ایجاد کرد.

وی بیان کرد: از تجربیات و راهکارهای اتخاذشده و ظرفیت‌های دیگر کشورها و شهرهای کشور در جهت فرهنگ‌سازی و بهسازی وضعیت پسماند و زباله و بهداشت محیط بهره‌گیری شود.

مایلی همچنین تأکید کرد: از ظرفیت روحانیون و معتمدین محل در راستای تبلیغات و ترویج فرهنگ آسمان آبی پاک وزندگی بدون زباله استفاده شود.

وی افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به جلوگیری از ورود فاضلاب‌‌های خانگی به سطح کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها و روستاها اقدام نمایند و زباله‌های روستاهای شهرستان را بر اساس یک برنامه مدون جمع‌آوری کنند.

فرماندار گالیکش در پایان گفت: راه‌اندازی واحد بازیافت در شهرستان یا شرق استان راه‌حل مناسبی به‌منظور کنترل وضعیت پسماند و جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست خواهد بود.

شایان‌ذکر است شهرستان گالیکش 63 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان گالیکش روزانه 700 گرم زباله تولید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..